Το Twitter ανανέωσε την ιστοσελίδα του για να κάνει τις υπηρεσίες του ευκολότερες στη χρήση και να βοηθήσει τις εταιρείες να αναδείξουν καλύτερα τα εμπορικά τους σήματα. Η νέα έκδοση του Twitter, η οποία εφαρμόζεται σταδιακά στους χρήστες από χθες, θα διαθέτει νέα εμφάνιση και αισθητική αλλά και αισθητά ταχύτερη απόδοση, σύμφωνα με την εταιρεία.
Η επανασχεδιασμένη ιστοσελίδα έρχεται, ενώ το Twitter προσπαθεί να εισαγάγει περισσότερες διαφημίσεις, εκμεταλλευόμενο την τεράστια επισκεψιμότητα, η οποία μάλιστα σημειώνει συνεχώς άνοδο, σε μία προσπάθεια να ανταπεξέλθει στον ανταγωνισμό από τους κολοσσούς του διαδικτύου, Facebook και Google.
«Πρέπει να παρέχουμε τον πιο απλό και γρήγορο τρόπο για να μπορούν να επικοινωνούν άνθρωποι με κοινά ενδιαφέροντα από όλο τον κόσμο» σημειώνει ο διευθύνων σύμβουλος του Twitter, Dick Costolo.