Τεράστια άνοδο σε σχέση με πέρυσι σημείωσε ο χρόνος που διαθέτουν οι Αμερικανοί στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης και σε μπλογκ.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα πορίσματα της εταιρείας Nielsen τον Ιούνιο του 2010 οι Αμερικανοί διέθεταν το 22,7% του χρόνου που περνούν στο Ίντερνετ στα κοινωνικά δίκτυα, για να ακολουθήσουν σε μεγάλη απόσταση τα δικτυακά παιχνίδια (10,2%) τα οποία ξεπέρασαν το email που καταλαμβάνει το 8,3%, τα πόρταλ (4,4%) και το τσατ (4,0%).
Αξίζει να σημειώσουμε ότι διαφορετική είναι η εικόνα για τη πρόσβαση από κινητά τηλέφωνα, όπου το email υπερισχύει με 41,6%, έναντι 10,5% των κοινωνικών δικτύων.