Το γνωστό ηλεκτρονικό κατάστημα Amazon βλέποντας την ανάπτυξη του
Facebook, θέλει να εκμεταλλευτεί αυτόν τον τεράστιο αριθμό μελών κι έτσι σύμφωνα με πληροφορίες, ενεργοποίησε δοκιμαστικά μια νέα λειτουργία στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο.
Η λειτουργία αυτή για την ώρα ισχύει μόνο για τους χρήστες στην Αμερική κι επιτρέπει στο χρήστη όταν συνδέσει τους δύο λογαριασμούς του, να βλέπει μέσα από το Amazon το προφίλ του στο Facebook και να ανεβάζει τις αγορές που έκανε έτσι ώστε να τις δουν όλοι οι φίλοι του.
Ακόμα, το Amazon θα μπορεί να δημοσιεύει στο προφίλ του χρήστη διάφορες προσφορές προϊόντων καθώς και tips για κάθε μέρα, ανάλογα με τις προτιμήσεις του.