Την επίσημη πρεμιέρα της νέας του εφαρμογής, Edits, πραγματοποίησε την Τρίτη (22/04) το Instagram, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν, να επεξεργάζονται και να οργανώνουν βίντεο με εύκολο και διαδραστικό τρόπο.

Η κίνηση αυτή φαίνεται να ανταγωνίζεται το TikTok, καθώς η εφαρμογή προσφέρει μια σειρά από καινοτόμα εργαλεία, όπως αυτόματες λεζάντες και αντικατάσταση φόντου, ενισχύοντας τη δημιουργικότητα των χρηστών. Με το μέλλον του TikTok να είναι αβέβαιο, το Instagram ελπίζει να κερδίσει έδαφος στην αγορά των σύντομων βίντεο και να ενισχύσει τη θέση του στην οικονομία του δημιουργού περιεχομένου.

«Συμβαίνουν πολλά στον κόσμο αυτή τη στιγμή και ανεξάρτητα από το τι συμβαίνει, πιστεύουμε ότι είναι δουλειά μας να δημιουργήσουμε τα πιο συναρπαστικά δημιουργικά εργαλεία για όσους από εσάς φτιάχνετε βίντεο όχι μόνο για το Instagram αλλά και για τις υπόλοιπες πλατφόρμες εκεί έξω», δήλωσε ο Adam Mosseri, επικεφαλής του Instagram, σε ένα Reel που δημοσιεύτηκε τον Ιανουάριο ανακοινώνοντας την εφαρμογή.

Instagram Edits

Όπως αναφέρει το CNBC, το Edits φαίνεται να είναι η απάντηση της Meta στο CapCut, την «αδελφή» εφαρμογή του TikTok που ανήκει, επίσης, στη μητρική εταιρεία ByteDance με έδρα την Κίνα, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν και να επεξεργάζονται βίντεο στο τηλέφωνο ή στον υπολογιστή τους.

Με το μέλλον του TikTok να είναι αβέβαιο, η κίνηση του Instagram να λανσάρει το Edits θα μπορούσε να θεωρηθεί ως ένα βήμα για να κερδίσει έδαφος στην επόμενη εποχή της δημιουργίας σύντομων βίντεο στην οικονομία του δημιουργού.

Νωρίτερα αυτό το μήνα, ο πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ παρέτεινε για δεύτερη φορά την προθεσμία που είχε δοθεί στην ByteDance για να εκποιήσει τις δραστηριότητες της TikTok στις ΗΠΑ ή να αντιμετωπίσει πραγματική απαγόρευση. Η προθεσμία λήγει πλέον στα μέσα Ιουνίου.