Η Microsoft, στην τελευταία της προσπάθεια να αξιοποιήσει την αναπτυσσόμενη τεχνολογία εν μέσω αυξανόμενου ελέγχου των επενδυτών για τις υψηλές επενδύσεις της σε τεχνητή νοημοσύνη, θα επιτρέπει στους πελάτες της να δημιουργούν αυτόνομους πράκτορες τεχνητής νοημοσύνης από τον επόμενο μήνα.

Η εταιρεία τοποθετεί τους αυτόνομους πράκτορες -προγράμματα που χρειάζονται ελάχιστη ανθρώπινη παρέμβαση σε αντίθεση με τα chatbots- ως «εφαρμογές για έναν κόσμο με γνώμονα την τεχνητή νοημοσύνη» που μπορούν να χειρίζονται ερωτήματα πελατών, να εντοπίζουν στοιχεία πωλήσεων και να διαχειρίζονται αποθέματα.

Άλλες μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας, όπως η Salesforce έχουν, επίσης, διαφημίσει τις δυνατότητες τέτοιων πρακτόρων, εργαλεία που ορισμένοι αναλυτές λένε ότι θα μπορούσαν να παρέχουν στις εταιρείες μια ευκολότερη πορεία για την αξιοποίηση των δισεκατομμυρίων δολαρίων που ρίχνουν στην ΤΝ.

Η Microsoft δήλωσε ότι οι πελάτες της μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Copilot Studio -μια εφαρμογή που απαιτεί λίγες γνώσεις κώδικα υπολογιστών- για να δημιουργήσουν τέτοιους πράκτορες σε δημόσια προεπισκόπηση από τον Νοέμβριο. Για τους πράκτορες χρησιμοποιεί διάφορα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης που έχουν αναπτυχθεί εσωτερικά και από την OpenAI.

Η εταιρεία εισάγει, επίσης, 10 έτοιμους προς χρήση πράκτορες που μπορούν να βοηθήσουν σε εργασίες ρουτίνας, από τη διαχείριση της αλυσίδας εφοδιασμού έως την παρακολούθηση των εξόδων και την επικοινωνία με τους πελάτες.

Σε μια επίδειξη, η McKinsey & Co, η οποία είχε πρώιμη πρόσβαση στα εργαλεία, δημιούργησε έναν πράκτορα που μπορεί να διαχειριστεί ερωτήματα πελατών ελέγχοντας το ιστορικό αλληλεπίδρασης, εντοπίζοντας τον σύμβουλο για την εργασία και προγραμματίζοντας μια συνάντηση παρακολούθησης.

«Η ιδέα είναι ότι το Copilot (το chatbot της εταιρείας) είναι η διεπαφή χρήστη για την τεχνητή νοημοσύνη», δήλωσε στο Reuters ο Charles Lamanna, εταιρικός αντιπρόεδρος του επιχειρηματικού και βιομηχανικού Copilot της Microsoft.