Το νέο «Σαντιάγο Μπερναμπέου» μπορεί να έχει ανοίξει και πάλι εδώ και λίγο καιρό, αλλά ακόμη δεν είναι πλήρως λειτουργικό. Όταν αυτό συμβεί το Δεκέμβριο του 2022, η Ρεάλ Μαδρίτης θέλει να προκαλέσει… επανάσταση στην εστίαση εντός γηπέδων. Ο στόχος είναι από τις εμπορικές χρήσεις να πενταπλασιάσει τα έσοδά της κι από τα 20 εκατομμύρια ευρώ που ήταν πριν την πανδημία να φτάσουν στα 100 εκατομμύρια ευρώ.
Στα πλάνα του συλλόγου είναι να δημιουργήσει εφαρμογή για κινητές συσκευές όπου θα επιτρέπουν στους πελάτες να παραγγέλνουν φαγητό και ποτό το οποίο θα μεταφέρεται στη θέση του καθενός.
Ήδη κατασκευάζονται πέντε εστιατόρια τα οποία θα έχουν θέα στον αγωνιστικό χώρο ώστε να παρέχουν στους πελάτες μια πανοραμική άποψη ενώ απολαμβάνουν το φαγητό τους και το ποτό τους. Η φιλοδοξία είναι πως σύντομα μετά από τα εγκαίνια κάποιο απ’ αυτά τα εστιατόρια να κερδίσει αστέρι Michelin. Μάλιστα, το κλαμπ έχει ήδη προσεγγίσει διάσημους Ισπανούς σεφ όπως ο Νταμπίθ Μουνιόθ, ο Άνχελ Μουνιόθ κι ο Μαρτίν Μπερασατέγι προκειμένου να «τρέξουν» κάποιο απ’ αυτά. Υπάρχει και σχέδιο για τη δημιουργία ενός «Sky Bar» στον τελευταίο όροφο του γηπέδου και σύμφωνα με τις πληροφορίες θα έχει εντυπωσιακή θέα.
Με δεδομένο πως το γήπεδο βρίσκεται στο κέντρο της Μαδρίτης, η ιδέα είναι να βρουν τρόπους να το κρατούν ανοιχτό και τις 24 ώρες της μέρας και στο τραπέζι πέφτουν διάφορες σκέψεις ώστε να μετατραπεί ουσιαστικά σ’ ένα εμπορικό κατάστημα που θα έχει και γήπεδο ποδοσφαίρου. Ο πρόεδρος της Ρεάλ Μαδρίτης, Φλορεντίνο Πέρεθ, αρχικά ήθελε να δημιουργήσει κι ένα καζίνο εντός του γηπέδου, αλλά κατέστη ανέφικτο. Επιπλέον, αναμένεται να αναβαθμιστεί το μουσείο της ομάδας που μαζί με το Πράδο έχει τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στην ισπανική πρωτεύουσα.
Η Ρεάλ Μαδρίτης δανείστηκε περισσότερα από 600 εκατομμύρια ευρώ προκειμένου ν’ ανακατασκευάσει το γήπεδό της και η διοίκηση της θεωρεί πως αυτή θα είναι η κύρια πηγή εσόδων του κλαμπ τα επόμενα χρόνια. Τα 100 εκατομμύρια από τις εμπορικές χρήσεις είναι μονάχα το ένα σκέλος του οικονομικού πλάνου. Σύντομα αναμένεται να ανοίξει και πάλι η κουβέντα για τα naming rights του γηπέδου με το σύλλογο να εκτιμά πως μεταξύ της εμπορικής δραστηριότητας, των εισιτηρίων και της εύρεσης σπόνσορα μπορεί να φτάσει σε τζίρο ως και στα 200 εκατομμυρία ευρώ ετησίως.