Οι αναλυτές της Nielsen Sports αποφάσισαν να ερευνήσουν την ολοένα και μεγαλύτερη απήχηση των γυναικείων σπορ και βρήκαν πως είναι το αντρικό κοινό αυτό που απαρτίζει πάνω από τους μισούς θεατές.
Η περσινή έκθεση «Η άνοδος των γυναικείων σπορ» βρήκε πως το 84% όσων ενδιαφέρονται γενικά για τα αθλήματα σε 8 μεγάλες αγορές του κόσμου (Αυστραλία, Βρετανία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Νέα Ζηλανδία, Ισπανία και ΗΠΑ) βλέπουν και γυναικεία αθλήματα και το 51% αυτών είναι άντρες.
Η έρευνα αποκάλυψε μάλιστα και μια αυξητική τάση στα νούμερα όσων παρακολουθούν γυναικεία σπορ, δείχνοντας και τις σημαντικές εμπορικές ευκαιρίες που ανοίγονται.
Και πράγματι το τοπίο του γυναικείου αθλητισμού έχει αλλάξει καθοριστικά τα τελευταία χρόνια, τα τελευταία λίγα χρόνια, αυξάνοντας τόσο τις αμοιβές των αθλητριών όσο και τα τηλεοπτικά και διαφημιστικά δικαιώματα.
Εκεί που κάποτε ήταν μόνο το τένις και το γκολφ που οδηγούσαν τον επαγγελματικό γυναικείο αθλητισμό, πλέον είναι τα ομαδικά αθλήματα που τραβούν όλα τα βλέμματα.
Και όταν λέμε ομαδικά αθλήματα, εννοούμε κατά κύριο λόγο το γυναικείο ποδόσφαιρο! Σύμφωνα με τη Nielsen, το Γυναικείο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του 2017 είδαν 150 εκατ. τηλεθεατές παγκοσμίως.
Όσο για το Γυναικείο Μουντιάλ της FIFA που έγινε φέτος το καλοκαίρι στα γήπεδα της Γαλλίας, ήταν η πιο πετυχημένη διοργάνωση γυναικείου αθλητισμού όλων των εποχών.