Ο κόουτς Τόμας Τούχελ τον στήριξε: «Είναι νεαρός, αυθόρμητος και έχει μεγάλο κοινό στα social media», αλλά δεν συνέβη το ίδιο με τη διοίκηση του club. Ο τεχνικός διευθυντής Γιόακιμ Βάτσκε βγήκε και έκανε δημόσια παρατήρηση προς συνετισμό κυρίως της αντίπαλης εταιρείας και κατά συνέπεια και του Πιερ-Εμερίκ Ομπαμεγιάνγκ, αφήνοντας να εννοηθεί πως δεν θα επιτραπεί ξανά από την ίδια την ομάδα ο πανηγυρισμός του με τη μάσκα.
Aubameyang scores in the #Revierderby, puts on weird mask to celebrate (via @FOXSoccer) #s04bvb pic.twitter.com/doZjP5Hcv9
— Cristian Nyari (@Cnyari) 1 Απριλίου 2017
Ο Γκαμπονέζος σούπερ φορ το επανέλαβε το Σάββατο, όταν σκόραρε κόντρα στην Σάλκε, αλλά η κίνηση του αυτή είναι ξεκάθαρη διαφήμιση της εταιρείας που τον σπονσοράρει, της NIKE, η οποία έχει δημιουργήσει και σχετική καμπάνια με την ονομασία “The Masked Finisher”, ώστε να προβάλει το μοντέλο “Hypervenom”. Η Ντόρτμουντ όμως έχει συμφωνία με την PUMA και εκεί δημιουργείται το πρόβλημα, έπειτα από τα άμεσα παράπονα της τελευταίας. «Η εν λόγω συμπεριφορά είναι ανάξια ενός μεγάλου οργανισμού. Δεν γίνεται να εξυπηρετούμε τα οικονομικά συμφέροντα της NIKE, όταν δικός μας χορηγός είναι η PUMA», είπε ο Βάτσκε, με την τελευταία να βγάζει κι εκείνη σύντομη ανακοίνωση επί τούτου: «Είμαστε όλοι έκπληκτοι από το ότι η διοργάνωση επιτρέπει σε κάποιον να λειτουργεί με αυτό τον τρόπο».