Ο Μικ Τζάγκερ, ο Κιθ Ρίτσαρντς κι ο Ρόνι Γουντ, οι Rolling Stones κρατούσαν τις φανέλες της Μπαρτσελόνα με περηφάνια. Μια από τις μεγαλύτερες μπάντες στην ιστορία της μουσικής, με έναν από τους μεγαλύτερους συλλόγους στην ιστορία του αθλητισμού. «Paint it… blaugrana», που έγραψαν οι Καταλανοί στα social media.
Η Μπαρτσελόνα και οι Rolling Stones ενώθηκαν μέσω του Spotify, που αποτελεί τον μεγαλύτερο σπόνσορα της Μπάρτσα, και το διάσημο logo του συγκροτήματος θα κοσμήσει το μπροστινό μέρος της φανέλας στο «clasico» με τη Ρεάλ Μαδρίτης για την La Liga, το οποίο θα διεξαχθεί στις 28 Οκτωβρίου στο Μοντζουΐκ.
Αυτό θα είναι το 3ο logo κάποιου καλλιτέχνη ή συγκροτήματος που θα έχει η Μπαρτσελόνα στη φανέλα της, αφότου άρχισε η συνεργασία της με τo Spotify. Είχαν προηγηθεί ο ράπερ Drake και η pop star Rosalia. Το διάσημο σήμα των Rolling Stones θα φορέσει και η γυναικεία ομάδα της Μπάρτσα, όταν παίξει με τη Σεβίλλη τον επόμενο μήνα. Η συνεργασία με τους Rollng Stones έρχεται μια ημέρα προτού κυκλοφορήσει ο νέος τους δίσκος Hackney Diamonds την Παρασκευή (20/10).
Τεράστια εμπορική επιτυχία
Οι ξεχωριστές φανέλες της Μπαρτσελόνα όπου φιλοξενούν τα λογότυπα καλλιτεχνών έχουν αποδειχθεί τρομερή εμπορική επιτυχία για το κλαμπ. Και στην περίπτωση των Rolling Stones οι παράγοντες αναμένουν να γίνει και πάλι… χαμός με τους οπαδούς να σπεύδουν να τις αποκτήσουν.
Και καθότι συλλεκτικές μιας και δεν κυκλοφορούν πολλές γίνονται ανάρπαστες και με τεράστια ποσά. Η Μπαρτσελόνα ήδη άνοιξε το «παράθυρο»… κρατήσεων των εμφανίσεων με τα διάσημα χείλη και τη γλώσσα.