Η κρίση άλλαξε τους τρόπους και τις συνήθειες της νεολαίας. Διασκέδαση, διακοπές και αγορές προσωπικών αγαθών είναι οι τομείς εκείνοι, στους οποίους οι νέοι αποφάσισαν να κάνουν οικονομία.
Σύμφωνα με έρευνα της ΜΚΟ, το 24% των ερωτηθέντων απάντησαν πως λόγω της οικονομικής κρίσης αποφάσισαν να ελαττώσουν τις εξόδους διασκέδασης.
Το 62% των νέων δήλωσαν ότι πλέον διαθέτουν λιγότερα χρήματα για τις προσωπικές τους αγορές. Ένα άλλο ποσοστό της τάξεως του 62% αποφάσισε φέτος να περιορίσει τις καλοκαιρινές του διακοπές.
Όσον αφορά στον τομέα της εργασίας, το σύνολο των νέων (87%) θεωρεί πως τα πράγματα έχουν δυσκολέψει αρκετά σε σχέση με μία δεκαετία πριν, ενώ το 46% θεωρεί προνομιούχους σε ό,τι αφορά την αναζήτηση εργασίας τους νέους του εξωτερικού.