Το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος αλλά και η νόσηση του Κυριάκου Μητσοτάκη από κορονοϊό μπορεί να έχουν βάλει φρένο προς το παρόν στις περιοδείες και τις πολιτικές κόντρες ωστόσο το εκλογικό επιτελείο της Νέας Δημοκρατίας εργάζεται πυρετωδώς και κορυφαία στελέχη «σαρώνουν» ήδη περιοχές που έχει κριθεί ότι πρέπει να αυξήσει τα ποσοστά της η γαλάζια παράταξη.
Με βάση και τις τελευταίες δημοσκοπήσεις, η ΝΔ διατηρεί το μεγάλο προβάδισμα έναντι του ΣΥΡΙΖΑ, ωστόσο όπως τονίζουν κομματικές πηγές για να επιτευχθεί ο στόχος της ισχυρής αυτοδυναμίας αυτό δεν είναι αρκετό.
Το ποσοστό που θέλουν να δουν να καταγράφεται το βράδυ της 25ης Ιουνίου είναι πάνω από 40% έτσι ώστε να δίνει μια άνετη κοινοβουλευτική πλειοψηφία για να μπορεί να εφαρμόσει το μεταρρυθμιστικό του πρόγραμμα ο Κυριάκος Μητσοτάκης, αλλά και για να μπορεί να διαχειριστεί κρίσεις σαν αυτή που ανέκυψε χθες στον Έβρο. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς, αν αγγίξει το 41% τότε θα έχει μια πλειοψηφία 162 εδρών.
Οι προσπάθειες να πειστούν και άλλοι ψηφοφόροι να ρίξουν το γαλάζιο ψηφοδέλτιο στην κάλπη θα ενταθούν το επόμενο διάστημα και για τον λόγο αυτό η στρατηγική που χαράζουν όλοι «οι άνθρωποι του Προέδρου» διαμορφώνεται ανάλογα με τις συνθήκες.
Αυτό που διαφαίνεται στον ορίζοντα είναι ότι θα έχουμε κατά πάσα πιθανότητα μια επτακομματική Βουλή γεγονός που ανεβάζει τον πήχη της αυτοδυναμίας.
Η στρατηγική δεν θα αλλάξει αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα εμπλουτιστεί και με άλλα στοιχεία που θα φέρουν πιο κοντά τον Κυριάκο Μητσοτάκη και όσα πρεσβεύει στα κοινά εκείνα τα οποία κρατούν μια απόσταση από το κόμμα του αλλά παράλληλα δεν είναι εχθρικά διακείμενα απέναντι στην γαλάζια παράταξη.
Άλλωστε τα social media και ιδιαίτερα το TikTok ήταν ένα μέσο επικοινωνίας με τους νέους το οποίο φάνηκε εκ των πραγμάτων να έχει μεγάλη απήχηση. Όπως επίσης και το θετικό αφήγημα και όχι η γκρίζα διαφήμιση που όπως επίσης αποδείχθηκε ήταν ένα από τα αίτια της μεγάλης ήττας του ΣΥΡΙΖΑ.
Το επιτελείο του Κυριάκου Μητσοτάκη έχει μετακομίσει στην οδό Πειραιώς.
Η διευθύντρια επικοινωνίας του Προέδρου της ΝΔ, Κύρα Κάπη, και ο ειδικός στο digital marketing, Έρικ Παρκς «τρέχουν» την επικοινωνία του προέδρου στα social χωρίς να αφήνουν εκτός Instagram και Facebook.
Άλλωστε, οι εκλογές του 2023 αποδείχθηκε ότι κρίνονται και στο διαδίκτυο.
Ταυτόχρονα, ένας άνθρωπος που ξέρει να «διαβάζει» όσο κανείς άλλος τις δημοσκοπήσεις, ο Θοδωρής Λιβάνιος από κοινού με τον έτερο σύμβουλο του Κυριάκου Μητσοτάκη Σταν Γκρίνμπεργκ αλλάζουν αν χρειαστεί την επικοινωνιακή ρότα βλέποντας τις ανησυχίες των πολιτών αλλά και τα «θέλω» τους.
Και βεβαίως η ομάδα η οποία κατευθύνει όλον τον κομματικό μηχανισμό αλλά και την επικοινωνία με τα ΜΜΕ (Θανάσης Νέζης, Γιάννης Μπρατάκος, Παύλος Μαρινάκης, Νίκος Ρωμανός, Άκης Σκέρτσος, Δημήτρης Τσιόδρας, Χρήστος Ζωγράφος, Γιώργος Ευθυμίου) φροντίζουν για την εικόνα του ίδιου του Προέδρου και των δραστηριοτήτων του.
Όλοι οι παραπάνω γνωρίζουν καλά ότι το επόμενο διάστημα θα κριθούν πολλά τόσο για το ποσοστό που θα δώσουν οι πολίτες στην φιλελεύθερη παράταξη αλλά και ότι πρέπει να βρίσκονται σε διαρκή εγρήγορση καθώς το οποιοδήποτε «στραβοπάτημα» μπορεί να τους απομακρύνει από τον στόχο.