Προσωπική γίνεται όσο περνούν οι μέρες η αντιπαράθεση ανάμεσα στον Κυριάκο Μητσοτάκη και τον Αλέξη Τσίπρα. Όπως φάνηκε από το λεκτικό πινγκ πονγκ που έπαιξαν οι δυο πολιτικοί αρχηγοί το πρωί του Σαββάτου από γειτονιές της Αθήνας ο πρωθυπουργός ανεβάζει τους τόνους απευθυνόμενος προσωπικά στον κ. Τσίπρα.
Το λογοπαίγνιο που έκανε ο Κυριάκος Μητσοτάκης με το όνομα της καφετέριας (Παραμύθι με καφέ) την οποία επισκέφθηκε στη Νέα Σμύρνη ο κ. Τσίπρας δεν έγινε τυχαία.
«Δεν μπορώ να μην επισημάνω ότι σήμερα, τώρα που μιλάμε, εδώ κανένα χιλιόμετρο πιο κάτω, είναι ο κ. Τσίπρας στη Νέα Σμύρνη σε ένα στέκι το οποίο έχει όνομα «Καφέ με Παραμύθι». Σαν στο σπίτι του θα αισθάνεται», είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης από το Κουκάκι.
Σχεδόν την ίδια στιγμή, ο Αλέξης Τσίπρας από τη Νέα Σμύρνη, απαντώντας σε σχόλια που δέχθηκε για την επιλογή της συγκεκριμένης καφετέριας, θέλησε, όπως είπε να αφηγηθεί το «παραμύθι της ΝΔ» και επισήμανε ότι το «παραμύθι του Μητσοτάκη» τελειώνει την 21η Μαΐου.
Όπως λένε κυβερνητικές πηγές, από εδώ και πέρα τίποτα δεν θα μένει αναπάντητο, καθώς η τακτική που ακολουθεί το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης με fake news αλλά και στοχοποιήσεις κυβερνητικών και μη στελεχών έχει ξεπεράσει τα όρια. Κι ενώ παριστάνουν τους κήρυκες της ηθικής και της δικαιοσύνης, δεν απαντούν σε όσα τους καταλογίζονται.
«Ο κ. Τσίπρας μιλάει μέχρι εκεί που τον παίρνει και για την υπόθεση Ραγκούση δεν έχει πει κουβέντα. Είναι ανεπίτρεπτο ένα υψηλόβαθμο κομματικό στέλεχος και μάλιστα υπεύθυνος του Τομέα Διαφάνειας του ΣΥΡΙΖΑ να έχει εκτεθεί κυρίως ηθικά», τόνιζε στο newsbeast.gr κυβερνητικός αξιωματούχος.
Το σύνθημα
Οι συσκέψεις διαδέχονται η μια την άλλη στην οδό Πειραιώς, αλλά και στο Μέγαρο Μαξίμου και αυτό που αναζητείται εκτός των άλλων είναι το κεντρικό προεκλογικό σύνθημα ενόψει των εκλογών της 21ης Μαΐου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, θα απηχεί το έργο που έγινε τα τέσσερα χρόνια διακυβέρνησης της ΝΔ αλλά και την προοπτική για την επόμενη τετραετία. Επομένως, οι επιτελείς έχουν καταλήξει ότι θα περιγράφεται η «ισχυρή Ελλάδα» και οι βασικές δεσμεύσεις για την επόμενη θητεία αν αυτή προκύψει.
Όπως οι καλύτεροι μισθοί για όλους, η υγεία και οι παρεμβάσεις στο ΕΣΥ για να ενισχυθεί, την στήριξη των νέων και την οικονομία, την ανάπτυξη και τις μεταρρυθμίσεις.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι δεν θα απέχει πολύ από αυτό που ακούγεται σε όλες τις προεκλογικές συγκεντρώσεις του πρωθυπουργού «Σταθερά, τολμηρά, μπροστά».
Παράλληλα τρέχει και η καμπάνια της ΝΔ με σποτ που κατακλύζουν τα social media. Η ψηφιακή εποχή έχει αλλάξει και τον τρόπο με τον οποίο σε αυτές τις εκλογές προσεγγίζονται οι ψηφοφοροι. Αν ρίξει κανείς μια ματιά στα views που κάνουν στο Tik Tok τα βίντεο που ανεβάζει ο Κυριάκος Μητσοτάκης, οι αριθμοί ζαλίζουν. Και δεν θεωρείται τυχαίο ότι για παράδειγμα το βίντεο για τον κατώτατο μισθό ξεπέρασε το ένα εκατομμύριο καθώς την συγκεκριμένη πλατφόρμα χρησιμοποιούν καθημερινά χιλιάδες από τους 420.000 νέους ψηφοφόρους.