Έγγραφα που αποδεικνύουν ότι η τηλεδιοίκηση στη Λάρισα λειτουργούσε σε τοπικό επίπεδο και το μοιραίο βράδυ και θα έπρεπε να είχε γίνει αυτόματη χάραξη του δρομολογίου κατέθεσε στην Επιτροπή θεσμών και διαφάνειας της Βουλής ο υπουργός Επικρατείας αρμόδιος για τις μεταφορές, Γιώργος Γεραπετρίτης.
Όπως θα δείτε στο έγγραφο αποδεικνύεται ότι όλα τα δρομολόγια έγιναν με αυτόματη χάραξη εκείνη τη μέρα έως τις 22:12 πριν αναλάβει ο συγκεκριμένος Σταθμάρχης και προκαλέσει το δυστύχημα. Επιπλέον, υπήρξε και δοκιμαστικό δρομολόγιο που έγινε στη 1 τα ξημερώματα με αυτόματη χάραξη. Δηλαδή, μετά το δυστύχημα.
Το έγγραφο αποδεικνύει ότι το κέντρο της Λάρισας και η αυτόματη χάραξη λειτουργούσαν πλήρως.