Ο Γιώργος Καραγιάννης βρέθηκε στα Χανιά και μιλώντας στην Πολιτική Ακαδημία Επιμόρφωσης Στελεχών που διοργάνωσε η Νέα Δημοκρατία, ανέφερε ότι μόνο από το υπουργείο Μεταφορών δρομολογούνται για την Κρήτη έργα ύψους σχεδόν 3,5 δισεκατομμυρίων ευρώ.
Μάλιστα, σύμφωνα με τον υφυπουργό Υποδομών το εμβληματικότερο έργο που αρχίζει να υλοποιείται στον νησί είναι ο ΒΟΑΚ, ένα έργο που «το χρωστάει η ελληνική Πολιτεία στην Κρήτη και το οποίο είχε γίνει ένα γιοφύρι της Άρτας για πάρα πολλά χρόνια». Ένα έργο προϋπολογισμού άνω των 2,2 δισ. ευρώ όπου τις επόμενες εβδομάδες θα αρχίσουν να στήνονται τα πρώτα εργοτάξια και τέλη 2023, αρχές του 2024 θα έχουν ανοίξει όλα τα μέτωπα».
Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στα ορόσημα για την κατασκευή του μεγάλου έργου: «στις αρχές του Σεπτεμβρίου, υπογράφηκε η σύμβαση για το έργο που αφορά στη βελτίωση – διαπλάτυνση του υφιστάμενου τμήματος Νεάπολη – Αγ. Νικόλαος στο Λασίθι. Αρχές του 2023 θα ξεκινήσει η κατασκευή για το τμήμα του ΒΟΑΚ από τη Χερσόνησο έως τη Νεάπολη.
Ειδικά για το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο, ο υφυπουργός Υποδομών τόνισε ότι «πρόκειται για το μεγαλύτερο έργο παραχώρησης που ξεκινά στην Ευρώπη και ένα από τα μεγαλύτερα που έχουν υλοποιηθεί ποτέ στην Ελλάδα. Ήδη την προηγούμενη εβδομάδα εγκρίθηκαν τα Τεύχη της Β Φάσης του Διαγωνισμού και δόθηκαν στους συμμετέχοντες ώστε στα τέλη Μαρτίου να έχουμε προσωρινό ανάδοχο στο μεγάλο αυτό έργο».
Σχετικά με τον προγραμματισμό για τα υπόλοιπα τμήματα, ο κ. Καραγιάννης έκανε γνωστό ότι «οι μελέτες για το τμήμα της προαίρεσης Κίσσαμος – Χανιά προχωρούν ώστε εντός του πρώτου τριμήνου του 2023 να υποβληθεί η ΜΠΕ και να ξεκινήσει και η κατασκευή αυτού του κομματιού παράλληλα με το Χανιά-Ηράκλειο, ενώ προχωράμε στην ωρίμανση των μελετών του ΒΟΑΚ για:
το τμήμα Σούδα – Αεροδρόμιο και
τα τμήματα ανατολικότερα του Αγίου Νικολάου, μέχρι τη Σητεία».