Στα θετικά του νέου λογότυπου της ΟΝΝΕΔ είναι η «ανοιχτή» διαδικασία με την οποία επιλέχθηκε. Σε μια εποχή που τα κόμματα αδυνατούν να ακολουθήσουν την κοινωνία παραμένοντας κλειστές «λέσχες εκλεκτών», απαραίτητο η ΟΝΝΕΔ να αλλάξει. Συνολικά υποβλήθηκαν 152 λογότυπα και η ιστοσελίδα του διαγωνισμού δέχθηκε περίπου 62,000 επισκέψεις κατά τη διάρκεια της ψηφοφορίας.
Όμως ανανέωση είναι παραπάνω από ένα λογότυπο… Χρειαζόταν πράγματι μια εκδήλωση για να παρουσιαστεί αυτό το λογότυπο; Δεν αρκούσε στη διαδικτυακή μας εποχή απλά μια παρουσίαση στο site της ΟΝΝΕΔ; Υπάρχουν λεφτά για τέτοιες εκδηλώσεις πια στα κόμματα;