Το βίντεο που προωθεί την Ελλάδα ως κορυφαίο τουριστικό προορισμό για το φετινό – διαφορετικό- καλοκαίρι παρουσίασε η κυβέρνηση, με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη να αναλαμβάνει ο ίδιος ρόλο, αναγνωρίζοντας τη φετινή δυσκολία, λόγω κορονοϊού, και στέλνοντας ένα μήνυμα για τις επόμενες χρονιές.
Η καμπάνια αναδεικνύει το ελληνικό καλοκαίρι ως «αντίληψη» και «κατάσταση ευτυχίας» και, όπως είπε ο πρωθυπουργός, στοχεύει στη μεγάλη αντεπίθεση του ελληνικού τουρισμού από το 2021, ενώ πρώτη προτεραιότητα της κυβέρνησης εφέτος είναι η διασφάλιση θέσεων απασχόλησης, για την οποία διαβεβαίωσε τους εργαζόμενους και απηύθυνε έκκληση στους επιχειρηματίες του τουριστικού κλάδου, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο και άλλων μέτρων στήριξης.
Ο πρωθυπουργός παραδέχθηκε ότι εφέτος ο αριθμός των επισκεπτών που θα έρθουν στην πατρίδα μας θα είναι σημαντικά μειωμένος σε σχέση με τα 33 εκατομμύρια που είχε υποδεχθεί η Ελλάδα πέρυσι και κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει ακριβώς πόσο.
«Η καμπάνια για το 2020 βλέπει και παραπέρα, βλέπει το 2021, βλέπει το 2022. Θα δουλέψουμε όλοι μαζί αυτή τη δύσκολη χρονιά, να περάσουμε όπως μπορούμε, και να δουλέψουμε τη μεγάλη αντεπίθεση του ελληνικού τουρισμού από το 2021 και μετά», είπε ο κ. Μητσοτάκης δείχνοντας ότι η κυβέρνηση αντιμετωπίζει το εφετινό καλοκαίρι ως μία παρένθεση, αλλά και γέφυρα προετοιμασίας για τις επόμενες χρονιές.
Τόνισε δε ότι στόχος είναι να προβληθεί η εικόνα μίας χώρας, «η οποία μπορεί να συνδυάζει τη λογική με το συναίσθημα, τη σοβαρότητα και τον επαγγελματισμό στην αντιμετώπιση μιας σοβαρής κρίσης, με αυτό το αίσθημα χαλαρότητας, χαράς, ευτυχίας που το ελληνικό καλοκαίρι προσφέρει σε όλους μας».
Ο πρωθυπουργός σημείωσε ότι η καμπάνια θα είναι λιτή και δωρική όπως ταιριάζει σε αυτή τη δύσκολη περίοδο για ολόκληρο τον πλανήτη. «Δεν είναι εποχή για φανφάρες, ούτε για μεγάλα λόγια. Ξέρουμε τι μπορούμε και τι πρέπει να κάνουμε και ξέρουμε τι δεν πρέπει να κάνουμε», τόνισε ο κ. Μητσοτάκης και κλείνοντας απευθύνθηκε ειδικά στους εργαζόμενους στο χώρο του τουρισμού.
«Αναγνωρίζω απόλυτα ότι σήμερα το κυρίαρχο συναίσθημα στη χώρα, μετά την ικανοποίηση που τείνω να πιστεύω ότι δικαιολογημένα πήραμε από την αντιμετώπιση της υγειονομικής κρίσης είναι η αβεβαιότητα. Ο φόβος. Τι θα συμβεί φέτος το καλοκαίρι. Πού θα πάει η οικονομία. Ποια θα είναι τα εισοδήματα του νοικοκυριού, των ανθρώπων, οι οποίοι είναι εξαρτημένοι από τον τουρισμό. Τι θα γίνει το χειμώνα πώς θα μπορέσουν οι άνθρωποι να τα βγάλουν πέρα» είπε ο πρωθυπουργός.
«Greek Summer is a State of Mind»
Στο βίντεο κυριαρχεί το μπλε της θάλασσας και ο ήρεμος κυματισμός της. Το βίντεο διάρκειας μόλις 40 δευτερολέπτων αναμένεται να ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο με στόχο να βοηθήσει και να αναπτύξει τον τουρισμό στην Ελλάδα.
Η αναπληρώτρια κυβερνητική εκπρόσωπος Αριστοτελία Πελώνη σημείωσε πως δεν θα αποκαλύψει πού βρίσκεται η μαγευτική παραλία του βίντεο.
Εστιάζοντας στο συναίσθημα και στη νέα ταυτότητα που έχτισε η Ελλάδα μέσα από τη διαχείριση του Covid 19, επιλέχθηκε στρατηγικά η υιοθέτηση της δημιουργίας της ταινίας με ένα μόνο πλάνο. Το οποίο λειτουργεί ως «καμβάς» πάνω στον οποίο το μήνυμα του Ελληνικού Καλοκαιριού «γράφει» καλύτερα, χωρίς να αποσπάται η προσοχή του θεατή από τα ομολογουμένως εντυπωσιακά πλάνα της χώρας μας, όπως επισημαίνει το ΑΜΠΕ.
Η ταινία Endless Greek Summer αποτελεί το πρώτο video της καμπάνιας, ενώ παράλληλα δημιουργείται και η ελληνική εκδοχή της ταινίας με στόχο την ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού. Η δυνατότητα προσαρμογής της ταινίας σε νέα δεδομένα, στην πιθανή αλλαγή κλίματος τις επόμενες εβδομάδες αλλά και στην ανάγκη για διεύρυνση της σεζόν, προσδίδουν στην καμπάνια ευελιξία και ανάπτυξη γρήγορων αντανακλαστικών.
Η καμπάνια σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τη Marketing Greece, τους Θανάση Παπαθανασίου της Frank and Fame, Steve Vranakis – CCO της Ελληνικής Κυβέρνησης, Θωμά Βαρβιτσιώτη και Ηλία Τσαουσάκη, σε συνεργασία με τα στελέχη του ΕΟΤ, το Υπουργείο Τουρισμού.