Η Ελλάδα δεν «πουλά» εφέτος στους τουρίστες μόνο ήλιο και θάλασσα, αλλά και υγειονομική ασφάλεια: Αυτό θα είναι το βασικό στοιχείο της καμπάνιας Restart Tourism για τον ελληνικό τουρισμό το 2020, η οποία θα παρουσιαστεί απόψε σε ειδική εκδήλωση από τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, ο οποίος έχει πάρει πάνω του και το ζήτημα της επανεκκίνησης της τουριστικής βαριάς βιομηχανίας.
Γράφει η Βίκυ Σαμαρά
Η καμπάνια με στόχευση στο εξωτερικό θα ξεκινήσει από την ερχόμενη εβδομάδα και ακολουθώντας τις ανάγκες και επιταγές της εποχής θα εστιάσει κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στόχος είναι καταρχήν να πεισθούν οι ξένοι τουρίστες ότι η Ελλάδα ως προορισμός αυτό το καλοκαίρι προσφέρει μία ολοκληρωμένη εμπειρία διακοπών με υγειονομική ασφάλεια, ότι θα τηρούνται όλα τα μέτρα προφύλαξης από τον κορονοϊό, αλλά χωρίς να χάνει τη μαγεία του το ελληνικό καλοκαίρι.
Όμως το υγειονομικό δεν είναι μόνο επικοινωνιακό, καθώς η χώρα οφείλει πράγματι να είναι θωρακισμένη για να αποτραπεί ένα νέο κύμα κορονοϊού, το οποίο θα είχε σοβαρές υγειονομικές και οικονομικές συνέπειες. Η ενίσχυση του ΕΣΥ συνεχίζεται με στόχο τον Ιούλιο οι κλίνες ΜΕΘ να ξεπεράσουν τις 650, ενώ τα νησιά θα ενισχυθούν και με επιπλέον προσωπικό από τις υγειονομικές περιφέρειες, πέραν των δρομολογημένων προσλήψεων.
Σε 20 σημεία στα νησιά θα σταλούν και μηχανήματα για τη διεξαγωγή μοριακών τεστ, ενώ το σχέδιο προβλέπει και την αεροδιακομιδή των σοβαρών κρουσμάτων με C-130 της Πολεμικής Αεροπορίας.
Με στόχο να αναδειχθεί η ετοιμότητα του ΕΣΥ στη νησιωτική Ελλάδα, ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας επισκέπτεται σήμερα τη Σάμο. Ο κ. Κικίλιας θα επισκεφθεί διαδοχικά το Γενικό Νοσοκομείο Σάμου «Άγιος Παντελεήμων» στο Βαθύ και το Κέντρο Υγείας στο Καρλόβασι.
Εμπράκτως τη στήριξη του στον τουρισμό θα δείξει στη συνέχεια ο κ. Μητσοτάκης, επισκεπτόμενος όπως έχει γράψει το Newsbeast τη Σαντορίνη. Η επίσκεψη στο δημοφιλή τουριστικό προορισμό έχει κλειδώσει σύμφωνα με πληροφορίες για το Σάββατο 13 Ιουνίου. Τον πρωθυπουργό θα συνοδεύσει στη Σαντορίνη ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, ο οποίος θα προλογίσει απόψε και την εκδήλωση του Restart Tourism.
Η παρουσίαση της καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού για το 2020 θα γίνει στο CINE ΑΙΓΛΗ, τον θερινό κινηματογράφο του Ζαππείου, όπου και θα προβληθεί για πρώτη φορά το βίντεο της φετινής καμπάνιας για την Ελλάδα.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ο επικεφαλής δημιουργικού (Chief Creative Officer) στην προεδρία της κυβέρνησης, Steve Vranakis, θα παρουσιάσει τη στρατηγική στην οποία βασίστηκε η φετινή καμπάνια και η CEO της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα, θα μιλήσει για τη φιλοσοφία της καμπάνιας και τη συνεργασία του δημόσιου με τον ιδιωτικό τομέα, καθώς και σε αυτό το επίπεδο η κυβέρνηση μένει σταθερή στην ιδεολογική της επιλογή.
Ξεχωριστή καμπάνια, η οποία όμως δεν θα παρουσιαστεί ακόμη, θα πραγματοποιηθεί στο επίπεδο του εσωτερικού τουρισμού, καθώς θα πρέπει και οι Έλληνες να πεισθούν ότι είναι ασφαλές να πάνε διακοπές και πως δεν υπάρχει κίνδυνος από «εισαγόμενα» κρούσματα.