Αλαζονεία καταλόγισε στη ΝΔ ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, σε σχέση με τη στάση της για την επιλογή της ηγεσίας της Δικαιοσύνης και μάλιστα, όπως είπε, πριν ακόμη αποφανθεί ο ελληνικός λαός για την επόμενη κυβέρνηση.
Μιλώντας στην εκπομπή «Πρωινή Βάρδια» της ΕΡΤ, ο κ. Σπίρτζης αναρωτήθηκε αν ο πρωθυπουργός επέλεγε να μην προσφύγει στις κάλπες τον Ιούλιο, αλλά τον Οκτώβριο, ποια θα ήταν η στάση της ΝΔ στο θέμα.
Σημείωσε, ακόμα, ότι αφενός καταγράφηκε συναίνεση στη Διάσκεψη των Προέδρων και αφετέρου ότι υπάρχει σχετικός νόμος, ο οποίος προβλέπει τον τρόπο με τον οποίο μια κυβέρνηση μπορεί να προχωρήσει στην τοποθέτηση της ηγεσίας της Δικαιοσύνης.
Σχετικά με τα αίτια της εκλογικής ήττας του ΣΥΡΙΖΑ στις ευρωεκλογές 2019, ο κ. Σπίρτζης απάντησε ότι οφείλεται στη διαχείριση μνημονιακών πολιτικών επί τέσσερα χρόνια, τις οποίες επιπροσθέτως το κυβερνών κόμμα δεν πίστευε.
Όπως είπε, τα μνημόνια στα οποία έβαλε τη χώρα ο παλαιοκομματισμός, επιβάρυναν τη μεσαία τάξη και οδήγησαν την κυβέρνηση σε μεγάλη φθορά. Κατά συνέπεια, όπως επισήμανε ο υπουργός, είναι λογικό η μεσαία τάξη να στείλει το μήνυμά της στην κυβέρνηση, παρά το γεγονός ότι έγινε προσπάθεια από μέρους της να προστατευτούν οι πιο αδύναμοι και παρά την προσπάθεια, μετά την έξοδο από το μνημόνιο, να καθορίσει την οικονομική και κοινωνική της πολιτική, έστω και με καθυστέρηση. Τα μέτρα αυτά, όπως είπε, δεν πρόλαβαν να γίνουν κατανοητά από την κάθε οικογένεια, τον κάθε επαγγελματία, τον κάθε συνταξιούχο.
Ο κ. Σπίρτζης επιβεβαίωσε ότι η προεκλογική καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ θα επικεντρωθεί στη μεσαία τάξη και θα υπογραμμίζει τον τρόπο με τον οποίο θα προχωρήσει στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας, στο πώς δεν θα επαναλάβει τα λάθη του παρελθόντος, με μια πρόταση για το μέλλον στον αντίποδα αυτού που προτείνει η ΝΔ, με πολιτικές κοινωνικής δικαιοσύνης, με έμφαση στο κοινωνικό κράτος, στη μετάβαση της χώρας σε μια άλλη εποχή όπου ο πολίτης δεν θα αισθάνεται ότι οι κόποι και οι θυσίες του πηγαίνουν χαμένα.
Ο κ.Χρήστος Σπίρτζης αναφερόμενος στον ΑΣΥΘ (Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης) και την πίεση της αντιπολίτευσης για την εφαρμογή του νόμου που θέσπισε το κυβερνών κόμμα, τόνισε ότι δεν μπορεί στην εφαρμογή της νομοθεσίας να υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά, δηλαδή για ένα μείζον ζήτημα να ζητείται η μη εφαρμογή του νόμου, ενώ για ένα δευτερεύον να ζητείται το αντίθετο.
Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με το σημερινό δημοσίευμα του «Ελεύθερου Τύπου» που κάνει λόγο για «διαγωνισμό πρόκληση» για την προμήθεια νέων λεωφορείων, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε ότι «επί χρόνια η κυβέρνηση κάνει προσπάθεια για την ανεύρεση πόρων ώστε να προχωρήσει σε αυτή την προμήθεια, τη στιγμή που η προηγούμενη κυβέρνηση «δεν άφησε ούτε ένα ευρώ».
Ο κ. Σπίρτζης υπογράμμισε ότι υπάρχει χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ, αλλά και την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και πρόσθεσε ότι η καινοτομία αυτού του διαγωνισμού αφορά έναν κεντρικό διαγωνισμό για νέα λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ενώ, όπως προσέθεσε, είναι η πρώτη φορά που σε έναν διαγωνισμό συμπεριλαμβάνεται η συντήρηση των οχημάτων και τα ανταλλακτικά, έτσι ώστε να μην υπάρχουν γκρίζες ζώνες και καθυστερήσεις στην επισκευή των οχημάτων.