Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για την οργάνωση και λειτουργία Ιδρύματος Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης και Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού και 25 βουλευτικές τροπολογίες καθώς και η τροπολογία για τους ιεροδιδάσκαλους στις τρεις Μουφτείες της Θράκης, που θα μπορούν να διδάξουν το Κοράνιο σε δημόσια σχολεία στη Θράκη
Έκκληση να είναι όλοι προσεκτικοί στα λόγια τους, απηύθυνε από τη Βουλή ο υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος με αιχμή την σφοδρή αντιπαράθεση που σημειώθηκε και τους βαρείς χαρακτηρισμούς που ακούστηκαν ειδικώς από την Χρυσή Αυγή, κατά του βουλευτή Αχμέτ Χατζηοσμάν, με αφορμή την τροπολογία για τους ιεροδιδάσκαλους στις τρεις Μουφτείες της Θράκης, που θα μπορούν να διδάξουν το Κοράνιο σε δημόσια σχολεία στη Θράκη.
«Όποιοι μελετούν την ιστορία γνωρίζουν ότι η ανταλλαγή τέτοιων βαρέων φράσεων οδήγησε τη χώρα σε συμφορές. Θα πρέπει να διακρίνουμε ανάμεσα στον πατριωτισμό ο οποίος αδιαφιλονίκητα είναι δικαίωμα όλων και στην μισαλλοδοξία και των εθνικισμό. Θα πρέπει επίσης να χειριζόμαστε θέματα που άπτονται του εθνικού συμφέροντος και που μπορεί να δημιουργήσουν προβλήματα στις διεθνείς σχέσεις της χώρας» είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός Παιδείας.
Αιτιολογώντας την εκ μέρους του αποδοχή της βουλευτικής τροπολογίας, ο κ. Αρβανιτόπουλος είπε πως «η επιλογή που προσφέρουμε δεν είναι μια συνολική ρύθμιση. Υπό αυτή την έννοια δέχθηκα την συζήτηση της τροπολογίας αλλά θεωρώ ότι θέματα όπως αυτά που άπτονται του εθνικού συμφέροντος θα πρέπει όλοι να τα αντιμετωπίζουμε με νηφαλιότητα κι έναν τρόπο που δεν δημιουργεί προβλήματα».
Με την τροπολογία συμφώνησαν η ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ, οι ΑΝΕΛ αλλά και η ΧΑ.
Το νομοσχέδιο για την οργάνωση και λειτουργία Ιδρύματος Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης και Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού ψηφίστηκε από τη ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ και την ΔΗΜΑΡ, καταψήφισε ο ΣΥΡΙΖΑ, οι ΑΝΕΛ και το ΚΚΕ ενώ η ΧΑ δήλωσε «παρών».
Ψηφίστηκαν επίσης κατά πλειοψηφία οι είκοσι πέντε βουλευτικές τροπολογίες που έκανε δεκτές ο υπουργός Παιδείας.