Χωρίς αλλαγές ολοκληρώθηκε στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής, η συζήτηση και ψήφιση του νομοσχεδίου του υπουργείου Υποδομών για την απελευθέρωση των εμπορευματικών μεταφορών.
Κατά τη σημερινή συζήτηση ο Δημήτρης Ρέππας κάλεσε εκ νέου τους ιδιοκτήτες φορτηγών αυτοκινήτων να συνταχθούν με την Πολιτεία «για την ομαλή μετάβαση σε ένα νέο εκσυγχρονισμένο ευρωπαϊκό καθεστώς».
Ο υπουργός απέρριψε τις αιτιάσεις βουλευτών για την ανάγκη περαιτέρω χρονικής διεύρυνσης της μεταβατικής περιόδου από τρία στα πέντε χρόνια, καθώς και διατήρηση του 35% της αξίας της άδειας μετά τη λήξη του χρονικού αυτού περιθωρίου, ώστε, όπως υποστήριξαν, η προσαρμογή των μεταφορέων στο νέο καθεστώς να γίνει ομαλά και με τη μικρότερη δυνατή οικονομική ζημιά.
Καθησυχαστικός εμφανίστηκε και στις παρατηρήσεις και επιφυλάξεις που εξέφρασαν αρκετοί βουλευτές, ανάμεσα τους και του ΠΑΣΟΚ, όπως η Κατερίνα Μπατζελή, ο Κώστας Γείτονας και ο Χρήστος Μαγκούφης, οι οποίοι ζήτησαν περαιτέρω αποσαφηνίσεις για ορισμένες διατάξεις του ν/σ, ώστε, όπως είπαν να αποτραπεί ο κίνδυνος δημιουργίας καρτέλ, αλλά και εισβολής ξένων οδηγών στην Ελλάδα.
Μάλιστα, η πρώην υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Κατερίνα Μπατζελή πρότεινε να προβλεφθεί και γραπτώς στο σχετικό άρθρο ότι μεταφορικές εταιρίες μπορούν να ιδρύονται μόνο από μέλη της Ε.Ε., έτσι ώστε να γίνει κατανοητό ότι θα αποκλειστούν υπήκοοι από τρίτες χώρες, όπως φοβούνται ότι θα γίνει οι ίδιοι οι μεταφορείς.
Τέλος, ο Δ. Ρέππας δήλωσε σύμφωνος με την πρόταση του βουλευτή της ΝΔ Κυριάκου Μητσοτάκη, να εξετάσει η κυβέρνηση το ενδεχόμενο κινήτρων για την απόσυρση των παλαιών φορτηγών αυτοκινήτων και δεσμεύτηκε ότι θα το συζητήσει με την αρμόδια υπουργό Περιβάλλοντος Τίνα Μπιρμπίλη.