Για «παιχνίδι» ανάμεσα στον ΣΥΡΙΖΑ και στη ΝΔ, που στήνεται, τόσο στην Προανακριτική Επιτροπή όσο και στην Ολομέλεια, έκανε λόγο ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ, Θανάσης Παφίλης, ξεκαθαρίζοντας ότι το ΚΚΕ δεν θα συμμετάσχει, «θα σηκωθεί και θα φύγει» αν η υπόθεση δεν διερευνηθεί σε βάθος και στην ουσία της.
Όπως είπε ο κ. Παφίλης, ο ΣΥΡΙΖΑ δρομολογεί στην Προανακριτική για τη Novartis «κατάσταση Παπαντωνίου»: πάει δηλαδή να κλείσει την Επιτροπή, αφού έγινε όλος αυτός ο θόρυβος, και να γυρίσει την υπόθεση στην Δικαιοσύνη. «Κατά την γνώμη μας, είναι μεγάλος τακτικισμός του ΣΥΡΙΖΑ κι εμείς δεν πρόκειται να τον νομιμοποιήσουμε» τόνισε, επισημαίνοντας πως το ΚΚΕ έθεσε προϋποθέσεις να κληθούν όλοι και οι ανώνυμοι μάρτυρες.
Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ, προσέθεσε ότι η ΝΔ από την πλευρά της, απαντά κάνοντας κι αυτή μια πρόταση με ανώνυμη καταγγελία, τις οποίες ωστόσο κατήγγειλε μαζί με το ΠΑΣΟΚ ότι είναι απαράδεκτες.
«Αυτό το παιχνίδι παίζετε και όλοι μαζί κουκουλώνετε την πραγματική αιτία. Και μεν η ΝΔ το κάνει για ιδεολογικούς λόγους, ο δε ΣΥΡΙΖΑ που προσήλθε φρέσκος και υπηρετώντας καλύτερα τα συμφέροντα του κεφαλαίου, βάζει στο απυρόβλητο την βάση των σκανδάλων και λέει ότι θα διαχειριστεί καλύτερα την κατάσταση». Αντίθετα, το ΚΚΕ ενδιαφέρεται να διαλευκανθεί η υπόθεση, δήλωσε ο κ. Παφίλης. «Όμως αν νομίζετε ότι θα παίξουμε τον ρόλο του κομπάρσου σε αυτή την κόντρα κάνετε λάθος. Παίζεται ένα πολιτικό παιχνίδι, που θέλει να εγκλωβίσει τον λαό σε ψεύτικη αντιπαράθεση, ποιός διαχειρίζεται καλύτερα την δυστυχία και την βαρβαρότητα. Δεν συμμετέχουμε και δεν πρόκειται να αποδεχθούμε στην επιτροπή τους τακτικισμούς του ΣΥΡΙΖΑ να κλείσει άρον-άρον το θέμα, ούτε βέβαια στην ολομέλεια το κόλπο της ΝΔ. Δεν θα πέσουμε σε αυτή την παγίδα. Θα σηκωθούμε και θα φύγουμε και θα καλέσουμε τον λαό να κλείσει τα αυτιά του σε αυτή την ψεύτικη αντιπαράθεση και να παλέψει κατά του πραγματικού αντίπαλου, που είναι το ίδιο το σύστημα» ξεκαθάρισε ο κ. Παφίλης.
Τέλος, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ, αναφέρθηκε στα όσα λέγονται περί «ηθικού πλεονεκτήματος», για να τονίσει ότι πολιτικά, το ηθικό πλεονέκτημα κρίνεται με το ποιο σύστημα υπηρετείς – και να καταλήξει: «Όταν υπηρετείς αυτό το σημερινό σύστημα δεν μπορείς να μιλάς για ηθικό πλεονέκτημα, ούτε να αναφέρεσαι ιστορικά, γιατί ηθικό πλεονέκτημα έχει αυτός που υπερασπίζεται την ανθρώπινη αξιοπρέπεια».