Με την μέθοδο της Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα, πρόκειται να προχωρήσει το έργο της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας (‘Αλσος Βεϊκου – Γαλάτσι) όσον αφορά την χρηματοδότηση και την κατασκευή, αλλά όχι και την λειτουργία, η οποία θα μείνει στο Δημόσιο, δήλωσε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης.
Κατά την συνεδρίαση της αρμόδιας κοινοβουλευτικής Επιτροπής για την έγκριση του διορισμού του κ. Γιάννη Μυλόπουλου στη θέση του προέδρου της Αττικό Μετρό και του Θεόδωρου Παπαδόπουλου στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου, ο κ. Σπίρτζης ανέφερε ότι οι διαπραγματεύσεις της ελληνικής κυβέρνησης απέδωσαν σε βαθμό ώστε η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων να αυξήσει την χρηματοδότηση από 50% σε 70% για το συγκεκριμένο έργο.
Εξάλλου, αναφορικά με το μετρό της Θεσσαλονίκης, «το οποίο η κυβέρνηση αυτή παρέλαβε κολλημένο», όπως είπε, ο αρμόδιος υπουργός ενημέρωσε ότι υπάρχει πλέον απεμπλοκή ώστε πλέον με επικαιροποιημένα χρονοδιαγράμματα να ξεκινήσει και πάλι.
«Έγινε προσπάθεια να τεθούν νέα χρονοδιαγράμματα και για τους πέντε αυτοκινητόδρομους και τις συμβάσεις που βρήκαμε για να επανακκινηθούν», πρόσθεσε.
Πάντως οι εκπρόσωποι των κομμάτων της Αντιπολίτευσης, άσκησαν κριτική για την επιλογή εκ μέρους του υπουργού στο πρόσωπο του κ. Μυλόπουλου, πρώην πρύτανη του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου, την οποία τόσο ο ίδιος ο προτεινόμενος όσο και ο κ. Σπίρτζης απέκρουσαν, επισημαίνοντας ο μεν πρώτος πως τα ζητήματα για τα οποία έχει ελεγχθεί έχουν κριθεί τελεσιδίκως από την Δικαιοσύνη, ο δε υπουργός ξεκαθαρίζοντας πως ο κ. Μυλόπουλος απολαμβάνει της εμπιστοσύνης του.
Υπέρ της τοποθέτησης του κ. Μυλόπουλου, ως προέδρου της Αττικό Μετρό, τάχθηκαν ο ΣΥΡΙΖΑ και οι ΑΝΕΛ, κατά ψήφισαν η ΝΔ, η ΧΑ, η Δημοκρατική Συμπαράταξη και το Ποτάμι και «παρών» δήλωσαν το ΚΚΕ και η Ένωση Κεντρώων.
Για την τοποθέτηση του κ. Παπαδόπουλου, στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας, το Ποτάμι διαφοροποίησε την ψήφο του από την αρνητική, που έδωσε για τον κ. Μυλόπουλο και δια του Σπύρου Λυκούδη, ψήφισε «παρών».