Η είδηση επίμονη, έρχεται από την Ισπανία και την Ελβετία. Η Aprilia θα επιστρέψει στα MotoGP ένα χρόνο νωρίτερα από ό,τι σχεδιαζόταν, δηλαδή από το 2015.
Αυτό αναφέρει η ημερήσια αθλητική εφημερίδα Marca της Ισπανίας. Σαν αιτία της σπουδής επικαλείται την ανάγκη επιτάχυνσης της εξέλιξης της ιταλικής μοτοσυκλέτας. Θυμίζουμε ότι το 2016 αλλάζουν πολλά στα MotoGP (ενιαία ECU και λογισμικό, λάστιχα Michelin αντί Bridgestone) και η Aprilia θέλει τη χρονιά εκείνη να παρατάξει μοτοσυκλέτες αληθινά ανταγωνιστικές.
Τα ρεπορτάζ θέλουν τους Ιταλούς να συμμετέχουν το 2015 με μια εξελιγμένη έκδοση της μοτοσυκλέτας ART η οποία κέρδισε δύο φορές τον τίτλο των CRT (2011, 2012) με τον Aleix Espargaro. Αυτή η «μετά-ART» μοτοσυκλέτα θα φορά seamless κιβώτιο και πνευματικές βαλβίδες (ενεργοποιούμενες δηλαδή με πεπιεσμένο αέρα).
Σύμφωνα με τους Ισπανούς δημοσιογράφους, ο Romanο Albesano, αφεντικό της αγωνιστικής ομάδας Aprilia, δεν είναι ικανοποιημένος με το ρυθμό εξέλιξης του νέου πρωτοτύπου. Αποφάσισε λοιπόν να βουτήξει στα βαθιά, δημιουργώντας τώρα την εργοστασιακή ομάδα.
Την ίδια είδηση είχε μετά τον αγώνα του Assen δημοσιεύσει ως αποκλειστικότητα και η ελβετική ιστοσελίδα speedweek.com. Σύμφωνα με το δικό της ρεπορτάζ, το ιταλικό εργοστάσιο βρίσκεται ήδη σε διαπραγματεύσεις με τον Paul Bird (αφεντικό και ιδιοκτήτη της PBM) για την εξαγορά των δύο θέσεων που διαθέτει στα MotoGP. Ακούγεται πως ίσως χρειαστεί να αλλάξουν χέρια ως και 2 εκατ. ευρώ για να επιτευχθεί μια συμφωνία.
Όσο για τους οδηγούς, όλα τα ρεπορτάζ υποδεικνύουν μια ομάδα με αναβάτες τον Ισπανό Alvaro Bautista και τον Βορειοϊρλανδό Eugene Laverty.
O πρώτος αγωνίζεται με την Gresini Honda, αλλά όπως φαίνεται χάνει τη σέλα του από τον Scott Redding. Τον περιμένει και μια θέση στην Aspar M7 Honda, αλλά ο Ισπανός είναι πικραμένος με την Honda και θα προτιμήσει την Aprilia. Με την ιταλική εταιρεία έχει προϊστορία, αφού με μοτοσυκλέτα της κέρδισε το 2006 τον τίτλο στα GP125 και τερμάτισε 2ος στα GP250 το 2008.
Ο δεύτερος αγωνίζεται φέτος στο Παγκόσμιο Superbike με την Voltcom Crescent Suzuki. Πέρυσι είχε εντυπωσιάσει με την Aprilia, τερματίζοντας μόλις πίσω από τον πρωταθλητή Tom Sykes με 9 νίκες, όσες και εκείνος.