Ένα ακόμη αναπτυξιακό βήμα έκανε ο πλέον ανερχόμενος θεσμός του χερσαίου μηχανοκίνητου θεσμού, το MiniGP Cup.

Ο δεύτερος αγώνας για το 2014 επαναδραστηριοποίησε την πίστα καρτ του Αυτοκινητοδρομίου των Μεγάρων όπου άλλαξαν οι όποιες ισορροπίες μέσα σε μια ατμόσφαιρα γεμάτη δυναμισμό και ευχάριστη ένταση.

Πρόσωπο του αγώνα ήταν ο πρωταθλητής του καρτ Θεοφάνης Μίχας (Ομάδα 65, IMR) που στα 17 του χρόνια ξεκινά φέτος και μια δίτροχη αγωνιστική καριέρα. Ο Μίχας κατέκτησε με εντυπωσιακό τρόπο τη νίκη και στις 2 κατηγορίες στις οποίες συμμετείχε δίνοντας ακόμα περισσότερες υποσχέσεις για το μέλλον.

Αντίπαλός του στην κατηγορία των MiniGP ήταν ο σταθερά ανερχόμενος Δημήτρης Καρακώστας (ΑΡΗΣ, Honda) που πίεσε πολύ για την πρωτιά τερματίζοντας λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο πίσω από το Μίχα.

Πολύ καλή εμφάνιση έκανε ο άτυχος στον 1ο αγώνα Νίκος Καρακώστας (ΑΡΗΣ, Honda) που κέρδισε τη μάχη του με τον πάντα γρήγορο στις εκκινήσεις Αλέξανδρο Χαβέλα (Ομάδα 65, IMR).

Ο εντυπωσιακός στις εισόδους των στροφών Παναγιώτης «Νότις» Παπαπαύλου (ΛΕΜΟΤ, Honda) έχανε αρκετά στις εξόδους για να μπορέσει να φέρει καλύτερο αποτέλεσμα. Ιδιαίτερα ανεβασμένος εμφανίστηκε ο Κυριάκος Λιούτας (ΑΡΗΣ, IMR) που πλησίασε τους πρώτους στον 2ο αγώνα της καριέρας. Μια πτώση στις δοκιμές έκοψε την φόρα λόγω πόνου στο χέρι στον Μαρίνο Λομποτέση (ΛΕΜΟΤ, IMR).

Αυτή την φορά, ο Θηβαίος Παναγιώτης -«μ’ αρέσει και το Motocross»- Γκιζίνος (ΑΡΗΣ, Monter Pro) προσαρμόστηκε εύκολα στην νέα πίστα και κέρδισε με άνεση την κατηγορία των «παίδων» (9-13 ετών), την MiniGP1.

Ο πάντα μετρημένος και ουσιαστικός Κωνσταντίνος Καραμάνης (ΑΡΗΣ, IMR) ακολούθησε από απόσταση μεν, στην καλύτερη εμφάνιση της μέχρι τώρα καριέρα του δε.

Αναμφισβήτητα η μονομαχία του αγώνα έγινε μεταξύ του αλάνθαστου 10χρονου Νίκου Ελευθεριάδη (Ομάδα 65, IMR) και του συνομήλικού του νικητή του 1ου αγώνα Χρήστου Παπανικολάου (ΑΡΗΣ, Honda) που έφτασε περισσότερες από 15 φορές δίπλα στον Ελευθεριάδη χωρίς να καταφέρει να περάσει ανεβάζοντας τα καρδιοπιεσόμετρα στο κόκκινο.

Μοναχικοί αλλά άκρως ελπιδοφόροι ήταν οι αγώνες των Νίκου Περιστερά (ΛΕΜΟΤ, Honda) και του πρωτοεμφανιζόμενου Θεσσαλονικιού Αποστόλη Καμζέλη (ΜΟΒΕ) με το ασθενικότερο ημιαυτόματο IMR 90 του.

Εύκολα ήρθε η νίκη και για τον Δημήτρη Πρόιο στο νεοσύστατο IMR Cup που έφτασε στον 3ο του αγώνα. Αγωνία μέχρις εσχάτων υπήρξε για τη «δευτεριά» που κατάφερε τελικά να κρατήσει ο Σωτήρης Στυλιάδης. Η ασφυκτική πίεση του Γιάννη Λογοθέτη τον έφερε στον τερματισμό μόλις 0,6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Στυλιάδη.

Λίγο πιο πίσω ο Νίκος Ζαμπετάκης απειλήθηκε μόνο στο τέλος από τον εκπρόσωπο της ΛΕΜΟΤ, Βασίλη Παπουτσά (όλοι οι υπόλοιποι αθλητές συμμετέχουν τα χρώματα του σωματείου ομάδας 65 ΛΦΣΜ).

Τέλος και μετά από επεισοδιακό αγώνα ο Θ. Μίχας πήρε, άκοπα σχετικά, την καρό σημαία και στην MiniGp Senior. Μια στενή επαφή του νευρικού και ιδιαίτερα βιαστικού στην εκκίνηση Νίκου Λιόλιου (Ομάδα 65, IMR, ακυρώθηκε λόγω μη συμμόρφωσης σε ποινή Stop&Go) με τον ιδιαίτερα άτυχο Αλεξ Παπαγεωργίου (ΛΕΜΟΤ, Honda – έπεσε αλλά τερμάτισε 5ος!) άνοιξε τον δρόμο στον Μίχα.

Άνετα 2ος και ο Ηλίας Γλυκός (ομάδα 65, IMR) πολύ-πολύ καλή εμφάνιση για το νησιώτη (Κως) Κώστα Αυγηρέλη (Ικαρος, KSR) που έφτασε στο πολυπόθητο βάθρο και μάλιστα μπροστά από τον «κοντονησιώτη» (Σαλαμίνα) Σωτήρη Μπεγνή (ΑΡΗΣ, IMR). Είσοδο στην 6άδα έκανε και ο Θοδωρής Λαζάρου (ΦΙΑΜ, MobsterB2).

Αξίζει να σημειωθεί ότι για 2η συνεχόμενη φορά ο ταχύτερος γύρος της ημέρας σημειώθηκε στην εφηβική κατηγορία MiniGP (13-17 ετών).