Δεκατέσσερις αναβάτες ξεκίνησαν από τα πιτ όταν άλλαξαν λάστιχα από βροχής σε σλικ στον αγώνα MotoGP του Sachsenring! Κι έτσι ο Marc Marquez έκανε το 9 στα 9 με μια άνεση που σε κάνει να αναρωτιέσαι αν θα κερδίσει και τους 18 αγώνες της σαιζόν. Αν υπάρχει κάποιος που μπορεί, είναι αυτός!

Ιδιοφυής επιλογή ελαστικών από τον Stefan Bradl τον άφησε «να φανταστεί» για λίγο τη νίκη, προδόθηκε όμως από την ομάδα του, ενώ ο Jorge Lorenzo επιτέλους ξαναβρήκε τον εαυτό του

Η βροχή πριν την εκκίνηση ανάγκασε τους περισσότερους αναβάτες να φορέσουν χαραγμένα λάστιχα. Μετά τους 2 γύρους επισκόπησης όμως, η πίστα άρχισε να στεγνώνει γρήγορα και η πλειοψηφία τους επέστρεψε αναφανδόν στα πιτ, όπου άφησαν τη μοτοσυκλέτα βροχής και ανέβηκαν στην στάνταρ. Αναγκάστηκαν να πάρουν εκκίνηση από την ευθεία των πιτ.

Ο «ιθαγενής» Stefan Bradl ήταν ο μόνος από τους κορυφαίους αναβάτες που επέλεξε σωστά σλικ εξαρχής και πήρε κανονικά εκκίνηση μαζί με μόλις 8 ακόμη αναβάτες. Η εκκίνηση από την κανονική θέση του πρόσφερε ένα σημαντικό πλεονέκτημα χρόνου έναντι των υπολοίπων που ξεκίνησαν από τα πιτ.

Όμως δυστυχώς η ομάδα του ξέχασε να αλλάξει τα σεταρίσματα κινητήρα και αναρτήσεων. Με σλικ λάστιχα αλλά ρυθμίσεις βροχής, ο γενναίος Γερμανός δεν κατάφερε να μπει ποτέ σε ρυθμό αγώνα όταν η πίστα στέγνωσε τελείως.

Τερμάτισε 16ος και είναι κρίμα, γιατί του άξιζε καλύτερη θέση. Μια νίκη θα ήταν το καλύτερο επιχείρημα του Stefan για να κρατήσει τη θέση του στην LCR Honda –αντί αυτού τώρα κινδυνεύει ακόμη χειρότερα να επιστρέψει στην Μoto2 το 2015.

Το ντουέτο Marquez – Pedrosa τον έπιασε στον 6ο γύρο, τον πέρασε και ύστερα χάθηκε στον ορίζοντα, όχι μόνον του Bradl αλλά και των Yamaha των Lorenzo και Rossi που ακολουθούσαν. Οι Honda ήταν σε δικό τους αγώνα.

Ο Pedrosa κόλλησε στην ουρά του Marquez και κατά διαστήματα ήταν ταχύτερος, ποτέ όμως τόσο που να τον απειλήσει σοβαρά. 10 γύρους πριν το τέλος ένα λάθος αύξησε τη διαφορά στο 1,5 δευτ. πράγμα που έλαμψε την προσπάθεια του Dani.

Στον 10ο γύρο ο Bradl δέχτηκε προσπέραση από τον Lorenzo που λίγο πριν είχε αφήσει πίσω και τον Rossi. Ο Ισπανός δεν φάνηκε να επηρρεάζεται από την βροχή όπως στο Assen, όπου είχε δηλώσει τρομοκρατημένος από το ψιλόβροχο.


Σε κείνο το σημείο του αγώνα οι αναβάτες της Honda απείχαν πέντε δευτερόλεπτα και ο Jorge δεν μπόρεσε να τους πλησιάσει. Τερμάτισε 10+ δευτερόλεπτα πίσω από τον Marquez.

Ακολούθησαν ο Rossi, ο εντυπωσιακός Andrea Iannone (Pramac Ducati) ταχύτερος των Ducati και ο Aleix Espargaro (Forward Open Yamaha) που ήδη είχαν καθίσει στις τελικές θέσεις τους από τα μισά του αγώνα.

Μάχη έγινε για την 7η θέση. Εκεί έπαιζαν οι Cal Crutchlow, Andrea Dovizioso και Pol Espargaro. Έξι γύρους πριν το τέλος ο Crutchlow πέρασε τον Dovi στην Waterfall, εκεί δηλαδή όπου είχε πέσει άσχημα στα δοκιμαστικά του Σαββάτου.

Δεν μπόρεσε ποτέ να ξεφύγει του συναθλητή του κι όχι μόνον αυτό… δύο γύρους αργότερα ο rookie Pol Espargaro πέρασε και τις δύο Ducati με την δορυφορική Yamaha της Tech3. Οι τρεις τους πολέμησαν ως το τέλος, με τον Crutchlow μεγάλο χαμένο. Στο μελέ τον πέρασε και ο Alvaro Bautista (GO&FUN Honda Gresini) και κατέληξε 10ος. Τουλάχιστον τερμάτισε…

Κορυφαίος των Open Honda αναδείχθηκε ο Scott Redding (GO&FUN Honda Gresini), ακολουθούμενος από την τριάδα Hiroshi Aoyama (Drive M7 Aspar), Karel Abraham (Cardion AB Motoracing) και Nicky Hayden(Drive M7 Aspar), όλοι οδηγοί RCV1000R. Τον ένα βαθμό της 15ης θέσης απέσπασε ο Danilo Petrucci (ΑRT Aprilia, IodaRacing Project).

Ο άτυχος Bradl βρέθηκε εκτός βαθμολογίας στην 16η θέση. Μετά από 4 πτώσεις στα δοκιμαστικά, ο Bradley Smith έπεσε και στον αγώνα, ανώδυνα. Ανέβηκε στη μοτοσυκλέτα με τη βοήθεια των πολύ αποτελεσματικών κριτών και τερμάτισε 19ος .

Τελικά παρά τις δύσκολες συνθήκες, ο μόνος που δεν τερμάτισε ήταν ο Michael Laverty (Paul Bird Motorsport), ο οποίος έπεσε στην Waterfall. Ο Laverty ήταν 2ος πίσω από τον Bradl στο τέλος του 1ου γύρου.

Ο θίασος των MotoGP τώρα οδεύει προς το καλοκαιρινό του διάλειμμα. Επιστρέφει στη δράση επί αμερικανικού εδάφους με τον αγώνα της Ινδιανάπολης στις 10 Αυγούστου.

Αποτελέσματα

Θέση Αναβάτης Μοτοσυκλέτα Ομάδα Χρόνος ΜΩΤ

1 Marc Márquez (E) Honda RC213V Repsol Honda Team 0:41:47:664 158,102
2 Dani Pedrosa (E) Honda RC213V Repsol Honda Team 1,466 158,010
3 Jorge Lorenzo (E) Yamaha YZR-M1 Movistar Yamaha MotoGP 10,317 157,454
4 Valentino Rossi (I) Yamaha YZR-M1 Movistar Yamaha MotoGP 19,194 156,901
5 Andrea Iannone (I) Ducati Desmosedici GP14 Pramac Racing 23,509 156,634
6 Aleix Espargaró (E) Forward Yamaha NGM Forward Racing 27,809 156,368
7 Pol Espargaró (E) Yamaha Monster Yamaha Tech 3 33,253 156,033
8 Andrea Dovizioso (I) Ducati Desmosedici GP14 Ducati Team 33,868 155,995
9 Alvaró Bautista (E) Honda RC213V GO&FUN Honda Gresini 34,231 155,973
10 Cal Crutchlow (GB) Ducati Desmosedici GP14 Ducati Team 34,676 155,946
11 Scott Redding (GB) Honda RCV1000R GO&FUN Honda Gresini 37,744 155,758
12 Hiroshi Aoyama (J) Honda RCV1000R Drive M7 Aspar 45,018 155,314
13 Karel Abraham (CZ) Honda RCV1000R Cardion AB Motoracing 45,177 155,304
14 Nicky Hayden (USA) Honda RCV1000R Drive M7 Aspar 46,676 155,213
15 Danilo Petrucci (I) ART IodaRacing Project 52,769 154,844
16 Stefan Bradl (D) Honda RC213V LCR Honda MotoGP 53,889 154,776
17 Yonny Hernandez (CO) Ducati Desmosedici GP14 Energy T.I. Pramac Racing 54,476 154,740
18 Héctor Barberá (E) Avintia Avintia Racing 56,215 154,636
19 Bradley Smith (GB) Yamaha Monster Yamaha Tech 3 56,293 154,631
20 Colin Edwards (USA) Forward Yamaha NGM Forward Racing 1’04.083 154,162
21 Broc Parkes (AUS) PBM Paul Bird Motorsport 1’10.928 153,753
22 Mike di Meglio (F) Avintia Avintia Racing 1’19.975 153,216
– Michael Laverty (GB) PBM Paul Bird Motorsport 24’24.698 153,386

Δεν τερμάτισε

Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport (PBM-ART)

Βαθμολογία Αναβατών

1. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 225 βαθμοί
2. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 148
3. Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 141
4. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici) 99
5. Jorge Lorenzo ESP Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 97
6. Aleix Espargaro ESP NGM Forward Racing (Forward Yamaha) 77
7. Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 67
8. Andrea Iannone ITA Pramac Racing (Desmosedici) 62
9. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V) 56
10. Alvaro Bautista ESP Go&Fun Honda Gresini (RC213V) 50
11. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 48
12. Scott Redding GBR Go&Fun Honda Gresini (RCV1000R)* 33
13. Nicky Hayden USA Drive M7 Aspar (RCV1000R) 29
14. Cal Crutchlow GBR Ducati Team (Desmosedici) 28
15. Hiroshi Aoyama JPN Drive M7 Aspar (RCV1000R) 28
16. Yonny Hernandez COL Pramac Racing (Desmosedici) 27
17. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing (RCV1000R) 18
18. Colin Edwards USA NGM Forward Racing (Forward Yamaha) 8
19. Michele Pirro ITA Ducati Team (Desmosedici) 7
20. Broc Parkes AUS Paul Bird Motorsport (PBM-ART) 6
21. Danilo Petrucci ITA IodaRacing Project (ART) 4
22. Hector Barbera ESP Avintia Racing (Avintia) 2

Βαθμολογία Κατασκευαστών

Honda 225
Yamaha 154
Dicati 105
Forward Yamaha 77
PBM 6
ART 4
Avintia 2

Βαθμολογία Ομάδων

Repsol Honda Team 373
Movistar Yamaha MotoGP 238
Ducati Team 127
Monster Yamaha Tech3 115
Pramac Racing 89
NGM Forward 85
Go & Fun Honda Gresini 83
Drive M7 Aspar 57
ÖCR Honda MotoGP 56
Cardion AB Racing 18
Paul Bird Motorsport 6
Octo Iodaracing Team 4
Avintia Racing 2