Σε σχέση με τις Honda και Yamaha, η Aprilia δεν είναι παρά ένα «μικρό» μαγαζί. Η αλήθεια είναι πως δεν πρόκειται για συγκρίσιμες ποσότητες. Όμως για το αφεντικό της αγωνιστικής της ομάδας, το Romano Albesiano, αυτός δεν είναι λόγος για να μην πετύχει η ομάδα του στα MotoGP.
Από την ερχόμενη σαιζόν η Aprilia θα φορέσει στην κεφαλή του κινητήρα της Aprilia ART τις πνευματικές βαλβίδες και επίσης θα προσαρμόσει ένα κιβώτιο αδιάλειπτων αλλαγών σχέσεων. Έπειτα, το αργότερο ως το 2016, θα δούμε πάλι στα MotoGP ένα αληθινό πρωτότυπο από το Noale.
Η μοτοσυκλέτα που κατεβάζουν τώρα οι Ιταλοί στα Grand Prix δεν είναι παρά μια βελτιωμένη έκδοση της RSV-4R με την οποία έχει κερδίσει 2 τίτλους στο παγκόσμιο Superbike, δηλαδή μια μοτοσυκλέτα παραγωγής, πολύ εξελιγμένη.
Οι στόχοι του εργοστασίου δεν είναι το «Όσκαρ» δεύτερου ρόλου. Το μεγάλο αφεντικό της εταιρείας, ο Roberto Colaninno θέλει νίκες και τίτλο!
Πρόσφατα ο Romano Albesiano απάντησε αρκετά διαφωτιστικά στις ερωτήσεις του Speedweek.com.
– Για το αν είναι δυνατόν μια μικρή εταιρεία σαν την Aprilia να πολεμήσει γίγαντες όπως η Honda και η Yamaha:
«Κοιτάξτε, μην ξεχνάτε πως όταν μιλάμε για την Aprilia, πίσω της υπάρχει μια Piaggio, ένας πολύ μεγάλος όμιλος εταιρειών με τεράστιο κύκλο εργασιών. Αν ήταν μόνη της και ανεξάρτητη, τότε ναι, κάθε κουβέντα για MotoGP θα ήταν τρέλα».
– Για το αν θα ξόδευε 50 εκατ. ευρώ σε μια σαιζόν:
«Δεν πιστεύω καθόλου πως χρειάζονται 50 εκατομμύρια. Δεν μπορώ ούτε να φανταστώ πώς θα μπορούσε κανείς να ξοδέψει τόσα χρήματα, αν δεν περιλαμβάνονται και οι αμοιβές των αναβατών εννοώ. Για την τεχνολογία δεν απαιτούνται τέτοια ποσά.
Οι αμοιβές των αναβατών είναι άλλο ζήτημα, γιατί αυξάνονται με τη συμμετοχή των χορηγών. Αλλά όλα αυτά πρέπει να συμβαδίζουν και να μπουν σε μια σειρά. Πρώτα δημιουργείς την τεχνολογική βάση, μετά βελτιώνονται τα αποτελέσματα, πράγμα που προσελκύει το ενδιαφέρον των χορηγών και των θεατών και τελικά τον καλόν αναβάτη. Αυτό ακριβώς είναι το σχέδιό μας».
– Για το ενδεχόμενο να μην υπάρχει ομάδα με μοτοσυκλέτα της Aprilia στο πρωτάθλημα το 2014:
«Δεν έχουμε υπογράψει ούτε με την Paul Bird Motorsport, ούτε με την IodaRacing. Αλλά αυτό δεν είναι κατ’ ανάγκη κακό. Στην περίπτωση αυτή θα επικεντρώσουμε την προσπάθειά μας στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας μέσω των οδηγών εξέλιξης της εταιρείας. Θα προτιμούσαμε βέβαια να έχουμε μία με δύο ομάδες στους αγώνες, αλλά δεν χάθηκε κι ο κόσμος…»