Ο γερμανός Bernhard Gobmeier, επιλογή της Audi ως αντικαταστάτης του Philippo Preziosi στη Ducati Corse, δεν άντεξε ούτε ένα χρόνο στη θέση του γενικού διευθυντή της.
Παραμένει στο Borgo Panigale μέχρι το τέλος της αγωνιστικής σεζόν, δηλαδή μέχρι και τον τελευταίο αγώνα MotoGP στη Βαλένθια, δηλαδή στις 10 Νοεμβρίου.
Στη θέση του έρχεται ο επιτυχημένος Luigi «Gigi» Dall’ Ignia, ο υπεύθυνος για τις επιτυχίες της RSV4R στο παγκόσμιο Superbike και της μοτοσυκλέτας ART στα MotoGP, της καλύτερης CRT τα δύο τελευταία χρόνια. Το ενδιαφέρον είναι πως δεν θα αναλάβει θέση τεχνικού διευθυντή, αλλά γενικού διευθυντή.
Οι φήμες στα paddock οργίαζαν από το καλοκαίρι. Τον Ιούνιο είχε γίνει γνωστή η προσέγγιση της Ducati στο dall’ Ignia και η αρνητική απάντηση του Ιταλού. Όμως πριν δύο εβδομάδες η Ducati του έκανε μια πρόταση που δεν μπόρεσε να αρνηθεί.
Με δεδομένη και τη «ψιθυριζόμενη» άρνηση της Aprilia να του δώσει το bugdet που ήθελε για να κατεβάσει στα MotoGP μια βελτιωμένη ART με πνευματικές βαλβίδες και κιβώτιο seamless. Τη μετακίνηση γνωστοποίησε πρώτος στο Twitter ο Max Biaggi ευχόμενος στο Dall’ Ignia κάθε επιτυχία στα νέα του καθήκοντα.
Οι θεόσταλτοι βόρειοι σωτήρες απέτυχαν λοιπόν. Πολύ καθαρά το δήλωσε -ή κατήγγειλε- πρόσφατα ο απηυδισμένος Andrea Dovizioso: «Οι μηχανικοί που ήρθαν για να λύσουν τα προβλήματα της Desmosedici, δεν τα έλυσαν». Απέτυχαν δηλαδή. Tι έμενε λοιπόν από το να φύγουν;
Αποτυχημένος δεν είναι σίγουρα ο Dall’Igna που φέρνει ένα θησαυρό εμπειρίας και τεχνογνωσίας από τη θέση του manager της αγωνιστικής προσπάθειας της Aprilia σε Superbike και MotoGP. Πρώτο του καθήκον, υπό πίεση χρόνου: να χαράξει νέα ρότα και να φέρει το καράβι στα ίσια του.
Ο Dall’Igna θα αναφέρεται απευθείας στο CEO της Ducati Holding, Claudio Domenicali. O Paolo Ciabatti, που είχε τον Ιανουάριο αναλάβει MotoGP Project Manager παραμένει στη θέση του και θα αναφέρεται στο Dall’Ignia.
Τη θέση του διατηρεί και ο 39χρονος μηχανικός Ernesto Marinelli, Superbike Project Manager τις δύο τελευταίες σεζόν και επικεφαλής της προσπάθειας στο παγκόσμιο Superbike.
Το πικρό χάπι του Grobmeier ζαχαρώνει η ανακοίνωση ότι αναλαμβάνει «μια σημαντική και στρατηγική θέση στον αγωνιστικό τομέα του γκρουπ Volkswagen»…
Την ίδια αντιμετώπιση είχαν επιφυλάξει πέρσι οι Γερμανοί και στον Preziosi, μια «σημαντική θέση» που οδήγησε στον παροπλισμό του, κατόπιν σε «αναρρωτική άδεια» και τελικά τη βουβή και άδοξη αποχώρησή του από την αγαπημένη του Ducati.