Ο Casey Stoner οδήγησε για τρίτη φορά τις νέες MotoGP του HRC, σύμφωνα με το πρόγραμμα δοκιμών στο οποίο έχει συμφωνήσει να συμμετάσχει, προκειμένου με την εμπειρία του να συμβάλλει στην εξέλιξή τους.
Στις δύο προηγούμενες δοκιμές ο Αυστραλός δεν ήταν τυχερός, καθώς ο βροχερός καιρός δεν επέτρεψε τη γρήγορη οδήγηση. Αυτή τη φορά όμως η λιακάδα συμμάχησε μαζί του και η δοκιμή κρίθηκε επιτυχημένη, καθώς απέδωσε πλούσιο όγκο δεδομένων.
Ο Stoner οδήγησε τόσο το RC213V του 2014, όσο και το RCV «παραγωγής» το οποίο έχει πλέον αποκτήσει όνομα: RCV1000R.
O διπλός πρωταθλητής (1997, 2011), δήλωσε εντυπωσιασμένος με την πρόοδο που εντόπισε στην εργοστασιακή μοτοσυκλέτα, κάνοντας λόγο για «μεγάλες αλλαγές και βελτιώσεις» στο δελτίο Τύπου που δημοσιοποίησε η Honda. Και γνωρίζοντας την απέχθειά του για τα μαρκετίστικα λόγια, θα τον πιστέψουμε.
Την ίδια μέρα ο Stoner βρήκε χρόνο να οδηγήσει και το «πρωτότυπο παραγωγής» με την ονομασία RCV1000R. Σχημάτισε επίσης πολύ θετική εντύπωση, λέγοντας αργότερα ότι του έδωσε την αίσθηση μιας εργοστασιακής Honda με λιγότερη ιπποδύναμη και διαφορετική συμπεριφορά στο κλειστό γκάζι.
Αν και δεν αποκαλύφθηκαν οι χρόνοι που έκανε -όλοι οι παρόντες από πλευράς Honda είχαν ορκιστεί σε μυστικότητα- μια «λοξή» αναφορά στο δελτίου Τύπου κάνει λόγο για «υψηλή μέση ωριαία, αντάξια μιας RC213V».
Όταν συνδυάσουμε αυτή τη φράση με τις προηγούμενες αναφορές πως ο εργοστασιακός αναβάτης δοκιμών Takumi Takahashi είχε με την RCV1000R κάνει χρόνο μισό δευτερόλεπτο πιο αργό από ό,τι με την RC213V, τότε μπορούμε να συμπεράνουμε ότι κάτι τέτοιο συνέβη και με το Stoner.
Χωρίζουν λοιπόν μόλις λίγα δέκατα του δευτερολέπτου τις δύο Honda; Αν ναι, τα μαντάτα για την Ducati είναι πολύ άσχημα. Κι αυτό είναι που έμαθε ο «Aspar» Martinez, ο οποίος άρχισε να γλυκοκοιτάζει προς τη Honda, προκειμένου να εγκαταλείψει την Aprilia.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα GPOne.com ο Ισπανός έχει προσεγγίσει ήδη τη Honda συζητώντας την αγορά δύο RCV1000R (από τα 3 που αυτήν τη στιγμή κατασκευάζει το HRC χωρίς να έχει βρει αγοραστή).
Όμως έχοντας χάσει την χορηγία της Power Electronics, δύσκολα θα βρει τα αναγκαία χρήματα. Αντίθετα μένοντας με την Aprilia τα πράγματα διευκολύνονται, καθώς το ιταλικό εργοστάσιο είναι πρόθυμο να αναλάβει τα περισσότερα έξοδα της ομάδας του.