Ήταν μια τυπική διαδικασία –αλλά όχι και τόσο. Μετά από κάθε πτώση, πριν κριθεί ικανός ένας αναβάτης να οδηγήσει, πρέπει να εξεταστεί από τους υπεύθυνους γιατρούς της Clinica Mobile. Ο Lorenzo έτρεξε στο warm up και έκανε 8ο χρόνο!
Μη φανταστείτε κάποια εξέταση του τύπου «βήξτε παρακαλώ». Ανάλογα τον τραυματισμό προβλέπονται διαφορετικές εξετάσεις. Στην περίπτωση μιας σπασμένης κλείδας, ο αναβάτης πρέπει να καταφέρει να ολοκληρώσει 10 πουσάπς, συνεχόμενα.
Ο πόνος, όπως δήλωσε χτες ο Edwards που γνωρίζει από πέρσι τη διαδικασία, είναι εξωπραγματικός. Αν τον αντέξεις, σημαίνει ότι θα αντέξεις και τον πόνο στον αγώνα.
Δύο είναι τα βασικά προβλήματα στον αγώνα. Ο πόνος και η πιθανή επίδραση της αναισθησίας. Για την αναισθησία προβλέπεται ειδικός έλεγχος. Η αντοχή του επισκευασμένου κοκκάλου δεν αμφισβητείται. Η κλείδα του Lorenzo, με οκτώ βίδες και μια λάμα τιτανίου, είναι σίγουρα πιο ισχυρή από ό,τι πριν την πτώση και από όλα τα κόκκαλα γύρω της.
Τώρα μένει να αποφασίσει ο ίδιος ο Jorge αν είναι σε θέση να οδηγήσει. Θέλει σίγουρα να μειώσει τη ζημιά στο ελάχιστο και να μην επιτρέψει στον Pedrosa να διευρύνει πολύ τη διαφορά.
Στο τέλος, όταν θα μετράει τα κουκιά, δεν θέλει να χάσει τον τίτλο για 2-3 βαθμούς. Είναι αυτοί που ελπίζει ότι θα μπορέσει να περισώσει, τρέχοντας στον αγώνα του Assen. Στο νήμα θα είναι πολύ αργά να μετανιώσει για οποιαδήποτε προηγούμενη απόφαση.