Λίγες ώρες μετά την πρώτη του φετινή νίκη, στο Α’ Σκέλος ο Chaz Davies σε εξαιρετική φόρμα, οδήγησε με φοβερό ρυθμό και τερμάτισε πρώτος στο Β’ Σκέλος. Είναι το πρώτο 50άρι βαθμών του 24χρονου Ουαλλού της BMW GoldBet που τον φέρνει 2ο στη βαθμολογία του πρωταθλήματος και τον αναδεικνύει σε έναν ανέλπιστο διεκδικητή του τίτλου.
Και πάλι κακοτυχίες και λάθη των Sykes – Laverty βοήθησαν την κατάληξη του αγώνα, δεν υπάρχει αμφιβολία όμως πως αυτό το σαββατοκύριακο ο Davies ήταν ο πιο ολοκληρωμένος αναβάτης, παίρνοντας καρό σημαία 5 δευτερόλεπτα μπροστά από την Aprilia του Guintoli.
Ο Γάλλος, με τέσσερα βάθρα σε τέσσερα Σκέλη αποδεικνύεται πολύ σταθερός, αξιόπιστος και… πρώτος στη βαθμολογία, με 22 β. διαφορά από τον Davies.
Μετά την μηχανική βλάβη στο πρώτο Σκέλος, ο Tom Sykes κατάφερε να ανέβει τρίτος στο βάθρο, έχοντας συγκρατήσει τον επιτιθέμενο Davide Giugliano.
Πικρή η χαρά του πάντως, καθώς σε 2ο Σκέλος ήταν ένα λάθος του στον δεύτερο μόλις γύρο που τον έρριξε από την κορυφή (είχε την pole) στα νύχια του Giugliano που δεν τον άφησε να πάρει ανάσα και τον ανάγκασε να έχει το μυαλό του πίσω, αντί για εμπρός.
Ακόμα κι έτσι πάντως, τα πήγε καλύτερα από τον πρώην πρώτο της βαθμολογίας Eugene Laverty που μετά το πρόβλημα με τα ηλεκτρικά στο Α’ Σκέλος, έπεσε εντυπωσιακά ενώ ήταν πρώτος στην Κ2 του πρώτου γύρου –και εγκατέλειψε πάλι. Ο Laverty έπεσε μόλις μια στροφή αφότου είχε περάσει πρώτος και μαζί έχασε τη βαθμολογική πρωτοπορία.
Η εγκατάλειψή του άφησε προσωρινά πρώτο τον Sykes, όμως οι ελπίδες του για κάτι καλό αποκεφαλίστηκαν όταν έκανε λάθος στον δεύτερο γύρο, πήρε ανοιχτά την Κ5 και έπεσε πίσω από τους Davies, Guintoli και Melandri. Τότε ήταν που ο Davies έβαλε το κεφάλι κάτω και με μια σειρά πολύ γρήγορων γύρων άνοιξε τη διαφορά του από τον Guintoli, ο οποίος στην προσπάθειά του να τον ακολουθήσει, άρχισε να φεύγει από τον Melandri. Στην προσπάθειά του να ξεκολλήσει ο Davies έκανε και τον ταχύτερο γύρο του, τον μοναδικό κάτω από το 1’ 59 στη διάρκεια του αγώνα.
Εντυπωσιακά σταθερός και αποτελεσματικός ο Guintoli, έχει ήδη ολοκληρώσει 4 Σκέλη στα οποία δεν έχει τερματίσει κάτω από την 2η θέση. Κανείς άλλος δεν έχει καταφέρει τέσσερις τερματισμούς στη δεκάδα, φέτος.
Πίσω από τον Νο1 της Aprilia εξελίχθηκε πραγματική μάχη για την 3η θέση, ανάμεσα στους Sykes και Giugliano, καθώς ο Melandri μετά τη μέση του αγώνα άρχισε να χάνει έδαφος.
Τελικά ο Sykes κατάφερε να αποσπάσει το πολυπόθητο βάθρο, μαζεύοντας μεν αρκετούς βαθμούς, όχι όμως όσους θα περίμενε κανείς, έχοντας παρατηρήσει την ταχύτητα του Kawasaki στα δοκιμαστικά, μετά τα οποία Sykes και Laverty φάνταζαν ως τα φαβορί.
Πίσω από τον Giugliano, στην 5η θέση τερμάτισε ο Melandri χωρίς να απειληθεί από το γαλλικό ντουέτο των Baz και Cluzel. Η 6η και 7η θέση αντίστοιχα δεν είναι καθόλου κακές, ειδικά καθώς είχαν αναγκαστεί να πάρουν εκκίνηση ο μεν Baz πίσω από όλους, ο δε Cluzel από την ευθεία των πιτ.
Η 8η θέση σφράγισε το αναμενόμενα απογοητευτικό σαββατοκύριακο του Carlos Checa στην πατρίδα του. Παρά το φανερό μειονέκτημα της δικύλινδρης Panigale στην γρήγορη πίστα, ο Ισπανός κατάφερε να μείνει μπροστά από τον Leon Haslam με την Pata Honda CBR1000RR που έδειχνε μάλλον εκτός τόπου.
Ο συναθλητής του Johnny Rea μπήκε νωρίς στα πιτ αντιμετωπίζοντας ζήτημα με τα φρένα του και επέστρεψε στον αγώνα, έχοντας χάσει έναν γύρο. Όμως οι πολλές εγκαταλείψεις συνωμότησαν και τον ανέβασαν στην 15η θέση, με ανταμοιβή έναν βαθμό.
Την δεκάδα έκλεισε ο Ayrton Badovini, μπροστά από τους Michel Fabrizio, Max Neukirchner, Alexander Lundh, Ivan Clementi –που είχε και μια πτώση- και βέβαια τον Rea.
Αποτελέσματα Β’ Σκέλους
1.Chaz Davies GBR BMW GoldBet S1000RR HP4 20 γύροι
2. Sylvain Guintoli FRA Aprilia Racing RSV4 +5.035
3. Tom Sykes GBR Kawasaki Racing ZX-10R +7.677
4. Davide Giugliano ITA Althea Racing RSV4 +12.549
5. Marco Melandri ITA BMW GoldBet S1000RR HP4 +19.766
6. Loris Baz FRA Kawasaki Racing ZX-10R +23.855
7. Jules Cluzel FRA Fixi Crescent Suzuki GSX-R1000 +26.926
8. Carlos Checa ESP Alstare Ducati 1199 R +31.593
9. Leon Haslam GBR Pata Honda CBR1000RR +35.308
10. Ayrton Badovini ITA Alstare Ducati 1199 R +44.497
11. Michel Fabrizio ITA Red Devils Roma RSV4 +53.071
12. Max Neukirchner GER MR Ducati 1199 R +55.223
13. Alexander Lundh SWE Pedercini Kawasaki ZX-10R +1’ 32.995
14. Ivan Clementi ITA HTM Racing BMW S1000RR +1’ 41.979
15. Jonathan Rea GBR Pata Honda CBR1000RR +1 γύρο