Η εργοστασιακή ομάδα Yamaha Factory Racing MotoGP παρουσίασε τα νέα χρώματα των μοτοσυκλετών της με τα οποία θα υπερασπιστεί τον τίτλο της. Η παρουσίαση έγινε στην ισπανική πίστα Χερέθ, όπου έγινε η τελευταία προαγωνιστική περίοδος δοκιμών IRTA.
Αυτό που φαίνεται αμέσως είναι αυτό που λείπει: δηλαδή ο μέγας χορηγός τίτλου. Αναβαθμισμένη παρουσία (και οικονομική συνεισφορά) έχουν τόσο η Iveco όσο και η Monster, αλλά βέβαια η ύπαρξη μιας εργοστασιακής ομάδας δεν εξαρτάται μόνον από τους χορηγούς.
Ο Lin Jarvis δήλωσε ότι τα οικονομικά νούμερα βγαίνουν, και εξάλλου η ομάδα είναι εκεί για να προάγει την τεχνολογία της εταιρείας και να προβάλλει το καλό της όνομα, όχι για να αποκομίζει κέρδη από χορηγούς.
Μεταφέρουμε την παρουσίαση της ομάδας και των αναβατών της με βίντεο, φωτογραφίες και τεχνικά χαρακτηριστικά.
Η Yamaha έδωσε επίσης στη δημοσιότητα τη διεύθυνση ιστοσελίδας όπου οι φαν της μάρκας μπορούν να κατεβάσουν wallpapers των μοτοσυκλετών με και χωρίς τους Valentino Rossi και Jorge Lorenzo.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 1.000 κ.εκ. υγρόψυκτος, εν σειρά τετρακύλινδρος με στρόφαλο crossplane.
Ισχύς: Πάνω από 240 ίππους (176 KW).
Μετάδοση: Κιβώτιο τύπου κασέτας έξι σχέσεων
Πλαίσιο Δύο δοκών αλουμινίου τύπου Delatbox με ρυθμιζόμενη γεωμετρία στον λαιμό. Ψαλίδι από αλουμίνιο
Αναρτήσεις: Ανεστραμμένο πιρούνι της Ohlins εμπρός, αμορτισέρ της Ohlins πίσω, αμφότερα ρυθμιζόμενα ώς προς προφόρτιση ελατηρίου, αποσβέσεις επαναφοράς και συμπίεσης.
Τροχοί: MFR από χυτό μαγνήσιο με διάμετρο 16,5 ίντσες εμπρός και πίσω.
Ελαστικά της Bridgestone σε 3 γόμες για βροχή και στεγνό
Φρένα της Brembo. Δύο δίσκοι από ανθρακονήματα εμπρός με διάμετρο 320 χιλ. και δύο ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων. Πίσω δίσκος από ανοξείδωτο ατσάλι με δαγκάνα δύο εμβόλων.
Βάρος 160 κιλά, σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIM.