Ο Marc Marquez έφτασε πολύ νωρίς στο υψηλότερο σκαλί των ονείρων κάθε αγωνιζόμενου. Να οδηγήσει στα MotoGP και μάλιστα σε μια εργοστασιακή ομάδα. Όμως ο δρόμος εκεί δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα και οι απαιτήσεις είναι υψηλές.
Σύμφωνα με το motograndprix.gr δεν θα ήταν άτοπο να ισχυριστούμε ότι η άφιξη του Marc Marquez στην ομάδα του HRC ήταν μια από τις πιο αναμενόμενες μετεγγραφές της σύγχρονης εποχής του MotoGP.
Την τελευταία φορά που τα φώτα της δημοσιότητας έπεσαν τόσο έντονα σε έναν αναβάτη ήταν το 2000, όταν ο Valentino Rossi έκανε τη μετάβαση από τα 250cc στα 500cc.
Όπως τότε ο ιταλός σούπερ σταρ, έτσι και ο νεαρός ισπανός άσσος, είναι έτοιμος για το άλμα στη μεγάλη κατηγορία αντικαθιστώντας τον δυο φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Casey Stoner, στην εργοστασιακή ομάδα της Honda.
Ένα εγχείρημα διόλου εύκολο για τον νεαρό παγκόσμιο πρωταθλητή της Moto2, ο οποίος νιώθει την πίεση τόσο από τα φώτα της δημοσιότητας, όσο και από το γεγονός ότι αντικαθιστά πάνω στη RC213V, έναν εξαιρετικό αναβάτη.
Σαν να μην έφταναν τα παραπάνω, ο Shuhei Nakamoto ανέβασε ακόμα περισσότερο τον πήχη των προσδοκιών του HRC από το νεαρό Marquez:
«Θεωρούμε ότι ο Marquez έχει πολύ μεγάλο ταλέντο και ένα λαμπρό μέλλον μπροστά του!», σχολίασε το αφεντικό του HRC και συνέχισε: «Ωστόσο το να οδηγείς στο MotoGP δεν είναι εύκολο. Να κάνεις έναν καλό γύρο είναι εύκολο, όμως να κάνεις πολλούς καλούς σε όλο τον αγώνα είναι δύσκολο και χρειάζεται εμπειρία. Πάντως ελπίζω ότι θα είναι σε θέση να κερδίσει αρκετούς αγώνες, ακόμα και στην πρώτη του χρονιά! Αυτό περιμένουμε από αυτόν!»
Χωρίς περίοδο χάριτος λοιπόν ξεκινά η ένταξη του 19χρονου στην εργοστασιακή ομάδα. Οι πρώτες του εμφανίσεις πάντως σε δοκιμές με την RC213V ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικές και έδωσαν τον «αέρα» να εκφράσει τις υψηλές του απαιτήσεις ο Nakamoto…
Για την ιστορία, ο Rossi πήρε την πρώτη του νίκη στη μεγάλη κατηγορία στον 9ο αγώνα του, στο Donington το 2000 και αυτό είναι το «στοίχημα» που καλείται να κερδίσει ο νεαρός Ισπανός…