Όπως είχε κάνει η BMW με το R nine T, έτσι και η Ducati, παραχώρησε τρία Scrambler σε τρεις γνωστούς customizers, οι οποίοι παρουσίασαν τις special δημιουργίες τους στην έκθεση Motor Bike Expo στη Βερόνα.

Πρόκειται για τις τρεις πρώτες ιδιοκατασκευές που βασίζονται στο επερχόμενο Ducati Scrambler, μια μοτοσικλέτα που βάζει την απέραντη παραμετροποίηση και την απόλυτη μοναδικότητα πάνω από όλα.

Πέρα από το γεγονός πως το Scrambler θα βγαίνει σε 4 εκδόσεις (Icon, Full Throttle, Urban Enduro και Classic), η εταιρεία του Borgo Panigale διαθέτει για εκείνο μια ατελείωτη σειρά από αξεσουάρ για να το κάνει μοναδικό ο ιδιοκτήτης του.

Όσον αφορά στους πιο hardcore φαν του customizing, που δεν μένουν ικανοποιημένοι ούτε από αυτά, το Scrambler μπορεί να αποτελέσει βάση για μοναδικές, χειροποίητες κατασκευές, όπως τις 3 που παρουσιάστηκαν στο φημισμένο για custom μοτοσικλέτες σαλόνι Motor Bike Expo.

Οι τρεις βελτιωτές που ανέλαβαν να μεταποιήσουν, και να μεταμορφώσουν το Ducati Scrambler, σύμφωνα με τα δικά τους γούστα, ήταν οι Deus Ex Machina, Officine Mermaid και Mr. Martini. Με την αντίστοιχη σειρά, η Ducati τους προμήθευσε με μία Full Throttle, μία Urban Enduro και μια Classic.

Ας δούμε τι είπαν οι εκπρόσωποι των τριών εταιρειών που ανέλαβαν το customizing για τις δημιουργίες τους…

Filippo Bassoli – Deus Italy: «Περιμέναμε το Ducati Scrambler με ανυπομονησία. Το 2010, κάναμε τα πρώτα μας drift πάνω τους, παρέα με τους φίλους μας από τη Ducati, και τότε τους υποσχεθήκαμε μια special μοτοσικλέτα. Τώρα, ολοκληρώνουμε την υπόσχεση μας. Το project ξεκίνησε γδύνοντας τη μοτοσικλέτα, για να αποκαλυφθεί το υπέροχο πλαίσιο. Από εκεί και πέρα εστιάσαμε στη δημιουργία του αλουμινένιου κοστουμιού, με χειροποίητη ουρά, βάση για numberplate, και προβολέα εμπνευσμένο από τις μοτοσικλέτες speedway. Το ασύμμετρο φτερό μπροστά συμπληρώνει το project, μαζί με αρκετές ακόμα λεπτομέρειες, όπως την εξάτμιση, τη θέση του κωνικού φίλτρου μέσα στο πλαίσιο, κλπ. Το ονομάσαμε Hondo Grattan, όπως έλεγαν το άλογο-φαινόμενο που κέρδισε 21 αγώνες στον ιππόδρομο του Harold Park, στην Αυστραλία τη δεκαετία του 1970. Ποιος ξέρει, ίσως στο άμεσο μέλλον η μοτοσικλέτα μας να καταλήξει να τρέχει στην ίδια πίστα».

Nicola Martini – Mr. Martini: «Χάρη στην προσαρμοστικότητα της μοτοσικλέτας, αποφάσισα να αλλάξω το βασικό concept, από Ducati Scrambler σε Café Racer. Το στιλ προέρχεται περισσότερο από τις Η.Π.Α., παρά από τη βρετανική σκηνή, καθώς οι ρίζες του αυθεντικού Ducati Scrambler χάνονται στη δεκαετία του 1970. Παρόλο που το στιλ είναι Café Racer, η μοτοσικλέτα έχει μια σειρά στοιχείων που την κάνουν μοναδική. Λεπτομέρειες όπως η ψηλή εξάτμιση, και τα ελαστικά με τα τακούνια, διατηρούν μια Scrambler γεύση. Αυτή η μείξη στοιχείων έδωσε και το όνομα της στη μοτοσικλέτα. S.C.R. – Scrambler Café Racer. Αλλάξαμε τη μάσκα, την ουρά, όλη την εξάτμιση, τα μαρσπιέ, τις βάσεις τιμονιού και το πίσω αμορτισέρ, ενώ η μοτοσικλέτα είναι κατάμαυρη».


Dario Mastroianni – Officine Mermaid:
«Το στιλ του οίκου μας είναι rough and ready, ετοιμοπόλεμο, σπαρτιάτικο και βασικό. Το ονομάσαμε Sratch, υπονοώντας ότι έχει… πέσει, ή έχει πάθει ζημιά. Αυτό προσπαθήσαμε να δείξουμε με το ρεζερβουάρ, από το οποίο αφαιρέσαμε τη βαφή, και το περιποιηθήκαμε στο χέρι. Τα μεταλλικά φτερά τα αφήσαμε άβαφα, και κατόπιν τα βουρτσίσαμε στο χέρι. Αφαιρέσαμε αρκετά πράγματα από τη μοτοσικλέτα, αφήνοντας μόνο τα απαραίτητα. Ακόμα και η εξάτμιση, παρότι προέρχεται από το original, έχει απλοποιηθεί σε απολύτως βασική μορφή. Στο μπροστινό μέρος επιλέξαμε ένα κλασικό πιρούνι με τροχό 21 ιντσών, ενώ πίσω ο τροχός είναι 18άρης. Η σέλα και το προστατευτικό της μπάρας τιμονιού έχουν vintage πράσινο δέρμα, σε στιλ που θυμίζει… γουέστερν! Η μοτοσικλέτα μας έχει ένα κεντρικό προβολέα, αλλά και ένα μικρότερο στο πλάι».