Από τις Άλπεις στην Έρημο με στόχο μια διαφορετική ταινία – ντοκιμαντέρ δράσης και περιήγησης σε λιγότερο γνωστές γωνιές της Μεσογείου.
Ο Αυστραλός Adam Riemann εμπνευστής της ιστοσελίδας motology -για εκτός δρόμου μοτοσυκλέτες, δραστηριότητες και αποδράσεις-, αποφάσισε να αφήσει το αποτύπωμά του με τον τρόπο που τον εκφράζει περισσότερο.
Δημοσιογράφος ο ίδιος σε περιοδικά ειδικού τύπου –για μοτοσυκλέτες εκτός δρόμου- είχε την ευχέρεια της οδήγησης, της καταγραφής της εικόνας φωτογραφικά αλλά και κινηματογραφικά.
Ο συνδυασμός όλων αυτών κατάληξε σε μια «περιπέτεια ζωής» όπως την περιγράφει ο ίδιος. Ένα οδοιπορικό από την Αυστρία στην Αίγυπτο πάνω σε KTM 500EXC! Την λιγότερο κατάλληλη μοτοσυκλέτα που μπορεί να επιλέξει κανείς για να ταξιδέψει.
Όχι όμως αν έχει κατά νου τη διαδρομή και που είχε σκεφτεί ο Riemann. Χωρίς κινηματογραφικό συνεργείο, χωρίς όχημα υποστήριξης, το αποτέλεσμα των εικόνων ξεπερνά τις απαιτήσεις ακόμη και του πιο αυστηρού κριτή.
Η περιπέτεια κράτησε ένα μήνα, διατηρώντας πάντα τον αρχικό στόχο –την κινηματογράφηση μιας εναλλακτικής ταξιδιωτικής περιπέτειας. Και οι ατυχίες δεν ήταν λίγες όπως αναφέρει στον απολογισμό του.
«Η διασταύρωση με φορτηγά, αυτοκίνητα και ζώα ήταν σταθερά το πιο επικίνδυνο κομμάτι, όμως η κίνηση ανάμεσα σε οπλισμένους στρατιώτες με το δάκτυλο στη σκανδάλη, ήταν το πιο τρομακτικό.»
«Ήταν ένα ρίσκο που αποζημιώθηκε όμως πλήρως με περισσότερα από 1000GB σε πλάνα video από το πέρασμα 7 χωρών. Αποθηκευμένα στο τσαντάκι μέσης που ποτέ δεν βγήκε από τη μέση μου.»
Μία Canon 5D, 7D και πέντε κάμερες GoPro τραβούσαν συνεχώς καθώς και ένα τετρακόπτερο (ελικοπτεράκι με videoκάμερα) X650. «Στούκαρα τον ‘Elliot’ (τα ελικόπτερο υποπτευόμαστε εννοεί) περισσότερες φορές από το ΚΤΜ μου, που δεν ήταν λίγες».
«Ευτυχώς χάρη στο πακέτο χορηγίας από την XAircraft, είχα τη δυνατότητα να επισκευάσω και να τον διατηρήσω μάχιμο καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού».
«Εννοείται ότι κουβαλούσαμε τα πάντα επάνω μας και πάνω στις μοτοσυκλέτες, χωρίς να έχουμε κανενός είδους βοήθεια. Καλύτερα να μην ρωτήσετε τι γινόταν όταν χρειαζόταν να ‘περάσουν’ όλα αυτά από έλεγχο τελωνείου ή αστυνομίας, στρατού, αεροδρόμια κλπ»
Η ιδέα έφτασε στην Αυστρία μέσω …Αυστραλίας. Ο Greg Chambers και ο Jeff Leisk της KTM Αυστραλίας, «πίστεψαν» στην ιδέα από την πρώτη στιγμή και έπεισαν το εργοστάσιο στην Αυστρία να προμηθεύσει τις δύο μοτοσυκλέτες για το ταξίδι.
«Το εργοστάσιο ήταν επιφυλακτικό για τον τελικό μας προορισμό και θα ήθελαν να χρησιμοποιούσαμε κάποιο από τα μεγαλύτερα adventure μοντέλα. Όμως έτρεχα σε αγώνες με KTM για αρκετά χρόνια ώστε να ξέρω ότι ένα 500EXC του 2014 θα ήταν ιδανικό για τις διαδρομές που σχεδιάζαμε να ακολουθήσουμε».
Επτά χώρες, 7000 χιλιόμετρα σε 32 ημέρες ήταν ένα πακέτο που οι μοτοσυκλέτες ανταπεξήλθαν εύκολα. Το ίδιο και οι δύο οδηγοί όπως μπορείτε να δείτε στο video που ακολουθεί. Και να πάρετε μια γεύση της ταινίας «Μotonomad» (Μοτο-νομάδες) μέχρι να ολοκληρωθεί το μοντάζ στην πλήρη, 2ωρη διάρκειά της.