Το πολυθρύλητο Super Duke 1290 άστραψε και βρόντηξε στην παρουσίαση της ΚΤΜ. Μαζί του η σειρά δρόμου με προπομπό το RC 390.
Ατίθασο άτι το Super Duke 1290 R είναι η μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα που έχει παράξει το αυστριακό εργοστάσιο. Στην παρουσίαση όμως εμφανίστηκε και σε δύο πιο ακραίες εκδόσεις: μία «εξημερωμένη» με σχάρα, τριπλέτα βαλιτσών και ηπιότερες επιλογές και μία «racing».
Πιο χαμηλή σέλα, βάση στα όργανα για GPS, «πολιτισμένη» εξάτμιση και πιο απλοί χρωματικοί συνδυασμοί διαφοροποιούν την έκδοση «Travel».
Ανάλογα διαφοροποιημένη, αλλά από την άλλη κατεύθυνση είναι η «αγωνιστική» έκδοση.
Απαλλαγμένη από «περιττά κιλά» βγαίνει στο «αγωνιστικό» πορτοκαλί της ΚΤΜ, στο ίδιο χρώμα είναι και οι ζάντες, έχει άλλη εξάτμιση και προστατευτικά «μανιτάρια». Οι δισκόπλακες είναι «μαργαρίτα», η σέλα καθαρά αγωνιστικών προδιαγραφών, όπως και οι βάσεις των μαρσπιέ.
Πλήρης από πλευράς κυβισμών είναι πλέον η γκάμα των μοντέλων δρόμου όπου προστέθηκε πρόσφατα και το RC 390. Με 125, 250 και 390 κ.εκ. απευθύνονται στις ανάλογες κατηγορίες διπλωμάτων, καλύπτοντας όλο το φάσμα ηλικίας και εμπειρίας.
Παράλληλα παρουσιάστηκαν και δύο καθαρά αγωνιστικές μοτοσυκλέτες, διαθέσιμες στο κοινό, μία στα 250 κ.εκ. το RC 259 R για την κατηγορία Moto3 και μία για αγώνες rally, το ΚΤΜ 450 Rally.
Αξιοσημείωτο είναι ότι η ΚΤΜ έχει τον μεγαλύτερο στόλο μοντέλων μοτοσυκλετών, καθώς απλώνεται πλέον σε όλες τις κατηγορίες, από motocross και enduro, μέχρι δρόμου, supermoto, fun bikes και adventure.