Δρομεδάριοι ήταν ένα άτακτο σώμα ιππικού που επιχειρούσε για λογιαριασμό των Ρωμαίων στις συνοριακές επαρχίες. Όπου υπήρχε έρημος, χρησιμοποιούνταν αντί αλόγων, καμήλες.
«Ολοκληρώνοντας την επιχείρηση ‘The Raiden’, η Triumph είχε πια σχηματίσει άποψη για την έκταση και την ποιότητά των βελτιώσεων που μπορούμε να επιφέρουμε σε ένα στάνταρ Tiger XC800», εξηγούν οι άνθρωποι της Icon. «Στη συνέχεια η πρόκληση την οποία μάς έθεσε ήταν να πάρουμε ένα στάνταρ Tiger και να το μεταμορφώσουμε σε κάτι που θα ταίριαζε σε ένα ακραίο σενάριο Καταστροφολογίας. Δεχτήκαμε την πρόκληση και το αποτέλεσμα είναι το ICON 1000 Dromedarii.»
«Η λέξη ‘Dromedarii’ περιγράφει το ιππικό της ερήμου που αντί αλόγων χρησιμοποιούσε καμήλες και επιχειρούσε στους χρόνους της ύστερης ρωμαϊκής αυτοκρατορίας. Θεωρούμε ότι ο ρόλος ήταν κατάλληλος για το Triumph Tiger –μια μοτοσυκλέτα σχεδιασμένη εξαρχής για να αντιμετωπίσει κάθε είδους πρόκληση, διαδρομή και έδαφος».
«Όπως όλες οι δημιουργίες της ICON, η εκτέλεση, δηλαδή η σχεδίαση και κατασκευή κάθε νέου κομματιού ήταν αποκλειστικά δική μας υπόθεση. Ποτέ δεν θελήσαμε να βιδώσουμε κάποια ανταλλακτικά σε μια μοτοσυκλέτα και μετά να την παρουσιάσουμε σαν custom. Οι μοτοσυκλέτες μας απαιτούν εκτεταμμένη χειρουργική πριν θεωρηθούν ιδιοκατασκευή».
«Εδώ, καταρχήν πριονίστηκε προσεκτικά το υποπλαίσιο και στη θέση του κολλήθηκε ένα δικό μας. Όλα τα μαμίσια πλαστικά και φέρινγκ αφαιρέθηκαν όπως και το στάνταρ ρεζερβουάρ. Αντικαταστήσαμε τα κομμάτια αυτά με ένα υπερμεγέθες χειροποίητο ρεζερβουάρ που προσφέρει πολύ μεγαλύτερη αυτονομία».
«Κατόπιν προσθέσαμε γρίλιες στο ψυγείο, με τέτοια όμως σχεδίαση που να λειτουργούν και σαν προστατευτικά για τις πτώσεις. Προσαρμόσαμε σε κρίσιμα σημεία χρηστικές βάσεις αποσκευών και χειρολαβές, αντικαταστήσαμε τα φώτα με LED και ύστερα συναρμόσαμε δύο κάνιστρα της RotoPax για ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία, ένα σε κάθε πλευρά του ρεζερβουάρ».
«Περάσαμε στις ζάντες δύο ελαστικά Continental TKC80, εφαρμόσαμε μια εξάτμιση της Leo Vince και αντικαταστήσαμε την ανάρτηση με Ohlins. Για να ολοκληρώσουμε την εμφάνιση, η Dromedarii βάφηκε σε μονοχρωμία στο χρώμα της άμμου. Οι μαύρες λωρίδες στο πιρούνι σημαίνουν ότι είναι έτοιμη για μάχη».
«Και έτσι ξαναφέραμε στη ζωή το υποζύγιο των Δρομεδάρηδων, έτοιμο πάλι για ακραίες καταστάσεις. Πειράξαμε και τον κινητήρα, αυξάνοντας την απόδοσή του και την ταχύτητα της μοτοσυκλέτας. Εν κατακλείδι, έχουμε μια σύγχρονη Δρομάδα της Ερήμου που ταιριάζει σε κάθε καταστροφολογικό σενάριο, όπως μάς παραγγέλθηκε».
«Η αντοχή της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας αποδεικνύει πανηγυρικά το πόσο αξιόπιστη είναι η νέα πλατφόρμα Tiger. Την πήραμε από τη βιτρίνα και την περάσαμε δια πυρός και σιδήρου για τις ανάγκες του βίντεο ‘Raiden Files’ που μπορείτε να δείτε στο τέλος. Οδηγημένη στο όριο, σε απάνθρωπες συνθήκες και με πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα στα βαριά χέρια των στάντμεν της ICON, δουλεύει ακόμα ρολόι και δείχνει έτοιμη για άλλα τόσα».
«Δεν θα σάς συμβουλεύαμε να περάσετε τη δική σας Triumph από τέτοιες δοκιμασίες. Ωστόσο συστήνουμε ανεπιφύλακτα το Tiger 800XC, καθώς είναι μια μοτοσυκλέτα που ταιριάζει απόλυτα στον σκληρό χαρακτήρα των προϊόντων ICON 1000».