Το όνομα του βέλγου Fred Krügger είναι πασίγνωστο στον κόσμο της μοτοσυκλέτας. Όχι γιατί έχει σχέση με τον πρωταγωνιστή της σπλάτερ σειράς ταινιών «Εφιάλτης στον δρόμο με τις λεύκες».
Ο Fred είναι η ψυχή πίσω από τη Kruegger Motorcycles, έχοντας κερδίσει πολυάριθμα βραβεία σε εκθέσεις και διαγωνισμούς custom μοτοσυκλετών. Ανάμεσά τους και την πρώτη θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα κατασκευαστών Custom Μοτοσυκλετών AMD, το 2010.
Τώρα ο Krügger παρουσίασε την τελευταία του κρεασιόν, την οποία ονόμασε απλά «Τιμή στην Ιαπωνία».
Η βάση της ιδιοκατασκευής ήταν μια Honda CB450 «Black Bomber» του 1966, και το τελικό αποτέλεσμα η «Τιμή στην Ιαπωνία» δεν είναι απλώς ένα ακόμα καφέ-ρέισερ. Είναι μια μοτοσυκλέτα που αποπνέει σε κάθε της λεπτομέρεια τη ψυχαναγκαστική τελειομανία του κυρίου Krugger, με αισθητική που χαρακτηρίζεται από τις καθαρές και ρέουσες γραμμές.
Ανάμεσα στις τεχνικές λύσεις που επιλέχθηκαν για την εντυπωσιακή όψη της «Τιμής», αυτή της περιστροφής των κεφαλών κατά 180ο είναι αναμφίβολα η πιο τολμηρή: έτσι τώρα ο κινητήρας εισπνέει από δύο ασυνήθιστες εισαγωγές μπροστά, μέσω των οποίων ο αέρας κατευθύνεται απευθείας στα ισάριθμα καρμπυρατέρ.
Διότι ο Krügger δεν θέλησε να τιμήσει την Ιαπωνία ανακατασκευάζοντας μια παλιά ιαπωνική μοτοσυκλέτα… Όχι, στόχος του ήταν να δημιουργήσει ένα δίτροχο που θα αφήνει τον κόσμο με ανοιχτό το στόμα. Κάπως έτσι ένιωθε κάθε μοτοσυκλετιστής της δεκαετίας του ’60, ερχόμενος σε επαφή με τις νέες ιαπωνικές μοτοσυκλέτες που άλλαξαν τον κόσμο.
Σημεία που στέκεται το μάτι: η εξάτμιση εκμεταλλεύεται τη μικρή απόσταση ως τη σέλα, για να κρύψει από κάτω της το ευμεγέθες τελικό. Υπάρχει βέβαια θερμική μόνωση Κέβλαρ γύρω από το τελικό, του οποίου η χαίνουσα έξοδος αντικατοπτρίζει την έκπληξη όσων αντικρίζουν τη συγκεκριμένη επιλογή του Krügger.
Σέλα, φέρινγκ, ουρά και ρεζερβουάρ έχουν κατασκευαστεί στο χέρι από την Krügger Motorcycles, ενώ για τη βαφή ευθύνεται η εξειδικευμένη φίρμα Daddygraph. Ο «Ανατέλλων Ήλιος» του ρεζερβουάρ φτάνει από μόνος του για να στηρίξει και δικαιώσει το όνομα της κατασκευής.
Άλλες γοητευτικές λεπτομέρειες είναι οι ζάντες της Renegade (εταιρεία που συνεργάζεται στενά με την Harley-Davidson) με τα λάστιχα της Avon, τα φρένα της Beringer (ακτινικές δαγκάνες μπροστά) και τα αμορτισέρ με τη μικρή διαδρομή από τη Wilbers.
Δείτε στο βίντεο την CB 450 με τη σκόνη των 45 ετών επάνω της, στον πάγκο λίγο πριν ξεκινήσει η μεταμόρφωση…