Πριν μία σχεδόν εβδομάδα, παίζοντας το γνωστό παιχνίδι των «επίσημων» διαρροών, η MV Agusta διοχέτευσε στο διαδίκτυο τα επίσημα σχέδια, βάσει των οποίων κατασκεύασε τη Rivale 800. Τώρα έρχονται από τον ίδιο δρόμο και οι πρώτες φωτογραφίες.
Το πρώτο megamoto της MV Agusta δείχνει εντυπωσιακό, μυώδες και εξαιρετικά καλοφτιαγμένο. Με χωρητικότητα 798 κυβικά, ο τρικύλινδρος κιντήρας αποδίδει κατά τους Ιταλούς 123 ίππους και κινεί 175 κιλά («δείχνει» πιο βαριά πάντως).
Η σχέση κιλών ανά ίππο, εφόσον επαληθευθεί (1,42kg/ίππο), προϊδεάζει για ατέλειωτα «παιχνίδια» στην άσφαλτο.
Υπάρχει traction control, γκάζι ride-by-wire και όλο το υπόλοιπο πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων που συνοψίζεται με το αρκτικόλεξο «MVICS». Είναι το ίδιο σύστημα που φορά και η Brutale 800.
Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει τον τρόπο απόδοσης της ιπποδύναμης, μεταβάλλοντας τη χαρτογράφηση λειτουργίας του κινητήρα, οι αναρτήσεις είναι πλήρως ρυθμιζόμενες βεβαίως, τα Brembo φορούν ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες που επιδρούν σε δίσκους 320χιλ. Πίσω αρκεί ένας δίσκος 220χιλ. και διπίστονη δαγκάνα.
Όλα αυτά, ντυμένα με το μοναδικό ιταλικό στυλ που καίει καρδιές.
Η ευρωπαϊκή τιμή της Rivale έχει καθοριστεί στα 10.990 ευρώ και η Ducati θα πρέπει να δει τι θα κάνει με την τιμή του επερχόμενου υγρόψυκτου Hypermotard 800, αν δεν θέλει να χάσει πολύτιμες πωλήσεις.