Συνήθως τα ηλεκτρικά που συναντάμε αφορούν scooter ή σπορ μοτοσικλέτες. Οι κατασκευαστές custom, που έχουν κολλήσει στους V2, πολύ δύσκολα θα βάλουν ηλεκτρικό μοτέρ. Εξαιρείται η Sine Cycles. Η έδρα της Sine Cycles είναι στην Ελβετία και στην ουσία πρόκειται για μια προσωπική επιχείρηση του ηλεκτρολόγου μηχανικού Bruno Forcella. Όντας φανατικά οπαδός του κάθε είδους chopper (bobber, bagger, cruiser κ.ο.κ.), το όνειρό του ήταν ανέκαθεν να μπορέσει να φτιάξει το δικό του. Μόνο που έχει βαρεθεί να βλέπει κατασκευές με τεράστιους V2, από το είδος που έχει ένα custom μαγαζί σε κάθε γωνία στις ΗΠΑ και άλλα τόσα στην Ευρώπη. Λόγω της δουλειάς του, ο Forcella έχει ήδη εργαστεί πάνω σε ηλεκτρικά μοτέρ, οπότε σύντομα η ιδέα του να φτιάξει ένα ηλεκτρικό chopper άρχισε να μορφοποιείται στο μυαλό του. Το επόμενο βήμα ήταν να βρει το μοτέρ και αυτό το εντόπισε στη γκάμα της Zero Motorcycles από την Καλιφόρνια. Μετά επέλεξε ένα hardtail πλαίσιο από την αμερικάνικη Cleveland Cyclewerks και συγκεκριμένα από το δημοφιλές της μοντέλο Heist, αγοράζοντας μαζί και το πιρούνι και τα φρένα της συγκεκριμένης μοτοσικλέτας. Απέμενε η προσαρμογή του πλαισίου στον νέο κινητήρα που θα έμπαινε σε αυτό, μια δουλειά που χρειάστηκε πολύ χρόνο αν σκεφτούμε πως όλα τα έκανε ο ίδιος ο Forcella στο χέρι. Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο της δουλειάς του είναι δίχως άλλο οι ψήκτρες που περιβάλλουν το κουτί για τη μπαταρία του ηλεκτρικού μοτέρ. Αυτές φτιάχτηκαν στο χέρι από πέντε κομμάτια που συγκολλήθηκαν μεταξύ τους, μετά με έναν τροχό τους έδωσε το σχήμα που ήθελε. Το κουτί στη συνέχεια πέρασε αμμοβολή και πήγε για ανοδίωση σε μαύρο. Όταν τέλειωσε κι αυτό, ξανάπιασε τον τροχό και στο χέρι πέρασε πάλι τις εξωτερικές ακμές κάθε ψήκτρας ώστε να αποκτήσει το γυαλισμένο στυλ που κάνει αντίθεση ως διχρωμία με το μαύρο. Πολλή και μερακλήδικη δουλειά. Το ηλεκτρικό μοτέρ συνοδεύεται από εφαρμογή για smartphone, μέσω της οποίας μπορεί κανείς να ρυθμίσει το προφίλ απόδοσης και να δει μια σειρά πληροφοριών όπως στάθμη μπαταρίας, χρόνο για φόρτιση, συνολικούς κύκλους φόρτισης, κατανάλωση ανά μίλια και κάμποσα άλλα. Παράλληλα, έφτιαξε σε 3D εκτυπωτή μια μεταλλική θήκη μέσα στην οποία τοποθέτησε ένα ψηφιακό όργανο της Motogadget και προσέθεσε μια σειρά λυχνίες που απεικονίζουν τη στάθμη της μπαταρίας. Η απόδοση του κινητήρα είναι 27 ίπποι στις 4.000 σ.α.λ., με ροπή περίπου 6 χιλιογραμμόμετρα και τελική ταχύτητα 120 χ.α.ώ. Με τη μπαταρία που φορά τώρα η μοτοσικλέτα έχει μια σχετικά μικρή αυτονομία 55 χιλιομέτρων. Το ηλεκτρικό αυτό chopper φτιάχτηκε καθαρά για τα γούστα του κατασκευαστή του, αλλά τώρα θα τον ενδιέφερε πολύ να βρει επενδυτές ώστε να προχωρήσει τη δουλειά αυτή ένα βήμα παραπέρα. Δυστυχώς ο ίδιος ο Forcella δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να προχωρήσει σε βασικές δουλειές, όπως λ.χ. να πάρει έγκριση για πινακίδα στην Ελβετία – μια διαδικασία που εκεί κοστίζει γύρω στα 14.000 ευρώ. Έτσι περιορίζεται στο να πηγαίνει το δημιούργημά του σε εκθέσεις custom στην πατρίδα του και να κάνει μικρές βόλτες γύρω από το σπίτι του, ελπίζοντας πως μια μέρα θα έχει την ευκαιρία να μετουσιώσει το όραμά του σε επιχειρηματική δραστηριότητα. Πηγή: mototriti.gr