Όλα άρχισαν το 1986 όταν ο τότε ιδιοκτήτης της Lamborghini, Patrick Mimran, αποφάσισε ότι η εταιρεία θα πρέπει να κατασκευάσει μοτοσυκλέτες.
Το project ανατέθηκε στο γαλλικό κατασκευαστή μοτοσυκλετών , Boxer (γνωστός ως Boxer Design), και ονομάστηκε «Design 90». Ο Boxer ήταν επιφορτισμένος με το σχεδιασμό και την κατασκευή της μοτοσυκλέτας.
Ο κινητήρας του, όπως αναφέρει το 2wo.gr ήταν τετρακύλινδρος εν σειρά με 1.000 κ.εκ. και απέδιδε 130 ίππους. Επιπλέον, είχε πλαίσιο από κράμα αλουμινίου, ελαφριούς τροχούς, τα καλύτερα φρένα της εποχής, κορυφαίες αναρτήσεις, προηγμένο σύστημα εξάτμισης και αρκετά ηλεκτρονικά. Η μοτοσυκλέτα ήταν αγωνιστικών προδιαγραφών!
Το πλάνο προέβλεπε παραγωγή 25 μοτοσυκλετών όμως τελικά κατασκευάστηκαν μόλις έξι. Το ότι ποτέ δεν έγινε ευρέως γνωστό το project αλλά και η αστρονομική τιμή των 13.500 δολαρίων «σκότωσε» την μοτοσυκλέτα της Lamborghini . Επιπλέον ήταν τόσο άσχημη που δεν άρεσε ούτε στους δημιουργούς της!
Το 2018 μια Lamborghini Design 90 με αριθμό πλαισίου BOXERL002 τέθηκε σε δημοπρασία στο Εθνικό Μοτοσυκλετιστικό Μουσείο της Αγγλίας με την πρόβλεψη η τιμή της να φτάσει τα 124.000 δολάρια με τιμή εκκίνησης τα 58.800. Όμως τελικά δεν «έπιασε» ούτε την κατώτερη τιμή και έτσι παρέμεινε στο μουσείο.
Αν πάντως έφτιαχναν μια μοτοσυκλέτα με V12 κινητήρα όπως αυτούς που τότε η Lamborghini έφτιαχνε για αυτοκίνητα και σκάφη ίσως το project να είχε επιτυχία.