Ήταν στα τέλη του 2009 όταν μια μικρή ιταλική εταιρία από το Ρίμινι, γνωστή κυρίως από την παραγωγή της Bimota Tesi 2D, στόχευσε ψηλά και έβγαλε στην αγορά ένα αδιανόητο για την εποχή sportbike.
Vyrus 987 C3 4VV το είπε και την εκτόξευσε πράγματι σε δυσθεώρητα ύψη! Ήταν εξάλλου δυνατότερο και γρηγορότερο από τα superbikes της εποχής, ονόματα-θρύλους όπως η Ducati Desmosedici RR, η MV Agusta F4 312RR, η Suzuki Hayabusa και η Kawasaki ZZR1400.
Είχε στην καρδιά της τον 1.198 κυβικών κινητήρα της Ducati 1098R, πειραγμένο ωστόσο ώστε να αποδίδει 211 άλογα (στο μεγαλύτερο από τα τρία μοντέλα). Ζύγιζε μόλις 158 κιλά και βγήκε στην αγορά στο αστρονομικό ποσό των 65.000 ευρώ.
Το εντυπωσιακότερο στοιχείο που κόμιζε δεν ήταν η τρομακτική της ιπποδύναμη. Ή όχι μόνη της τουλάχιστον. Αλλά ο συνδυασμός τρομακτικής ιπποδύναμης και χαμηλού βάρους.
Ακόμα καλύτερα, ήταν πολύ σταθερή στις στροφές και γινόταν μάλιστα ακόμα σταθερότερη όσο πλησίαζες στα όρια.
Πάντα σε «Ω» πλαίσιο και με έμφαση στο αλουμίνιο, φορούσε ό,τι και τα αγωνιστικά του Moto2 και ήταν καλυμμένη με bodywork από ανθρακόνημα.
Με τέτοιο καρτελάκι τιμής, εννοείται ότι φτιαχνόταν στις απόλυτες απαιτήσεις, αλλά και προδιαγραφές, του πελάτη, έχοντας μια πληθώρα από αξεσουάρ στη διάθεσή του.
Ακόμα και μια δεκαετία αργότερα, παραμένει ορόσημο στα superbikes, ένας σταθμός που όλοι πρέπει αναγκαστικά να αναμετρηθούν μαζί του…