Η Honda έβγαλε το SLR 650 από το 1996-2000 ως ένα ελαφρύ dual sport που τροφοδοτούνταν από τον 44 αλόγων κινητήρα του NX650 Dominator.
Με βάρος λίγο λιγότερο από 160 κιλά, το ιαπωνικό Enduro παραμένει εξαιρετικά ανταγωνιστικό σε όρους επιδόσεων ακόμα και σήμερα.
Κι αυτό ακριβώς το χαρακτηριστικό του αναγνώρισε η ιταλική Imbarcadero 14 Venice, μετατρέποντας το μικρό αγρίμι της Honda σε U-Turn.
Το έγδυσε φυσικά εντελώς από το αρχικό του bodywork και το μεταμόρφωσε σε ένα εντελώς σύγχρονο motocross, σε αισθητικούς τουλάχιστον όρους, με χειροποίητο ντεπόζιτο και ουρά, αλλά και σέλα από τον κόσμο των dirt bikes.
Όλα άλλαξαν τελικά στο στρογγυλοφάναρο SLR, που απέκτησε ακόμα και τετραγωνισμένο φανάρι. Αλλά και εξάτμιση Virex, ζάντες FaBa με λάστιχα Bates Baja, φρένα Brembo και ό,τι καλύτερο έχει να δώσει η aftermarket αγορά…