Η επιστροφή της Norton στην παραγωγή φαίνεται επιτυχημένη, παραπάνω κι από ό,τι έλπιζαν και οι συντελεστές της. Οι πολλές παραγγελίες την έφεραν σε δύσκολη θέση, παρόμοια (αλλά όχι της ίδιας έντασης) με εκείνες που αντιμετώπισε η MV Agusta.
Δηλαδή, για να παραδώσει όλες τις παραγγελίες πρέπει να επεκτείνει τις εγκαταστάσεις της, πράγμα για το οποίο απαιτούνταν μεγάλα κεφάλαια που δεν υπήρχαν.
Έτσι όσοι είχαν το πορτοφόλι και το θάρρος να παραγγείλουν μία από τις υπέροχες V4 SS και V4 RR (τις δύο superbike με κινητήρα V4 1.200 κυβικών με περιεχόμενη γωνία 72° και απόδοση 200hp) της νέας Norton Motorcycles, απειλούνταν με πολύμηνη αναμονή.
Όμως η βρετανική μάρκα κατάφερε να εξασφαλίσει δάνειο 3 εκατ. λιρών από την ισπανική τράπεζα Corporate & Commercial bank. Τα κεφάλαια θα επενδυθούν προκειμένου να τριπλασιαστεί η παραγωγική ικανότητα της εταιρείας στις 1.500 μονάδες ετησίως. Παράλληλα με τον εξοπλισμό η εταιρεία θα προσλάβει και 40 νέους υπαλλήλους για τον ίδιο σκοπό.
«Έχοντας ολοκληρώσει την εξέλιξη των μοτοσυκλετών και εξασφαλίσει έναν απίστευτο αριθμό προπωλήσεων, χρειαζόμασταν επειγόντως χρηματοδότηση ώστε να πληρωθεί ο πρόσθετος εργαλείο-μηχανολογικός εξοπλισμός, τα αναγκαία ανταλλακτικά και οι νεοπροσληφθέντες υπάλληλοι, απαραίτητοι για να αυξηθεί η παραγωγή μας από τις 40 μοτοσυκλέτες τον μήνα σε πάνω από 130», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Stuart Garner.
Η αύξηση της παραγωγής θα επιτευχθεί από το καλοκαίρι κιόλας, καθώς η Norton έχει ήδη προπωλήσει την φετινή παραγωγή της. Και οι δύο εκδόσεις της V4 εξοπλίζονται με ένα πολύ σοβαρό πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων που λειτουργούν γύρω από έναν επεξεργαστή IMU έξι αξόνων, ελέγχοντας την πρόσφυση (traction control), τις σούζες (wheelie control), τις εκκινήσεις (launch control) αλλά και την ταχύτητα στους ανοιχτούς δρόμους (cruise control).
Η Norton V4 RR τιμάται κάπου 33.000 ευρώ, ενώ η πιο πλούσια εξοπλισμένη V4 SS θα κοστίζει 51.800 ευρώ. Οι τιμές πάντως εξαρτώνται από τη συναλλαγματική ισοτιμία ευρώ/λίρας.
Θανάσης Χούντρας