Τα ιδιαίτερα αυτά «βέλη στη φαρέτρα» της Husqvarna θα βγουν τελικά στην παραγωγή. Η οποία πιθανότατα, καθώς γράφονται αυτές οι γραμμές, οργανώνεται στο εργοστάσιο των Bajaj-KTM στο Τσακάν, νοτιοανατολικά της Βομβάης.
Η ΚΤΜ αγόρασε την Husqvarna από την BMW το 2013. Το περιβάλλον των Αυστριακών αποδείχθηκε πιο γόνιμο για μια εταιρεία σαν την (πρώην σουηδική) ιταλική Husky, η οποία άρχισε να ανασαίνει βαθειά και να καρποφορεί.
Ήδη στην Έκθεση EICMA 2014 τού Μιλάνου εντυπωσίασε με δύο πρωτότυπα όλο φρεσκάδα, το Vitpilen 401 και το Svartpilen 701. Vitpilen στα σουηδικά σημαίνει Λευκό Βέλος, ενώ όπως θα μαντέψατε, Svartpilen σημαίνει Μαύρο Βέλος.
Το Vitpilen είναι προσανατολισμένη στη χρήση δρόμου, το Svartpilen ασπάζεται τις αρχές της scrambler σχεδίασης που είναι απολύτως της μόδας αυτόν τον καιρό.
Η είδηση της παραγωγής τους προέκυψε όταν ο Amit Nandi, ανώτερος αντιπρόεδρος της Bajaj, άφησε να εννοηθεί πως κάποια στιγμή μέσα στο 2017 θα υπάρξουν και ‘made-in-India’ Husqvarna.
Η Husqvarna έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι επιστρέφει στα μοντέλα δρόμου με μπροστάρηδες τα δύο πρωτότυπα.
Το 401 Vitpilen φέρει κινητήρα 373 κυβικών και βασίζεται στα KTM Duke 390 / RC 390, ενώ το scrambler Svartpilen 701 θα πωλείται από το 2017. Μαζί τους θα δούμε και μια μικρότερη παραλλαγή με 125 κυβικά –βασισμένη φυσικά στα KTM 125 Duke / RC 125.
Ήδη μια Vitpilen 401 έχει φωτογραφηθεί να δοκιμάζεται στην Ισπανία από πέρσι το καλοκαίρι.
Θανάσης Χούντρας