Πώς συνδυάζονται μια αυστριακή supersport μοτοσικλέτα, ένα Ιάπωνας μηχανικός – κατασκευαστής και μια μετεγκατάσταση στις ΗΠΑ; Η απάντηση είναι: Μια χαρά συνδυάζονται και βγάζουν μάλιστα μοτοσικλέτες με 180 ίππους και 166 κιλά! Η μοτοσικλέτα που βλέπετε είναι δημιουργία του Shiro Nakajima, ο οποίος μετά από μια πολύ επιτυχημένη θητεία διευθύνοντας την εταιρεία customizing Ritmo Sereno με εξειδίκευση στις BMW & Moto Guzzi, άφησε την Ιαπωνία και μετεγκαταστάθηκε στις ΗΠΑ, ιδρύοντας μια νέα εταιρεία (εννοείται customizing), με το όνομα 46 Works. H πιο πρόσφατη δουλειά του Nakajima, είναι ένα cafe racer -ή cafe fighter όπως το ονομάζει ο ίδιος- βασισμένο πάνω σε μια KTM RC8. Η ποιότητα και η ποσότητα της δουλειάς που έχει γίνει στην μοτοσικλέτα είναι απίστευτη! Ρεζερβουάρ, πλαϊνά καλύμματα, βάσεις μαρσπιέ, υποπλαίσιο, ουρά, αποστάτες για τις ζάντες και ένα σωρό άλλα μικρά εξαρτήματα που συνθέτουν την μοτοσικλέτα, είναι κατασκευασμένα στο χέρι από τον Nakajima. Αυτό που κλέβει την παράσταση όμως είναι η χειροποίητη εξάτμιση από τιτάνιο, δείγμα της εκπληκτικής ικανότητας του Ιάπωνα κατασκευαστή στην δημιουργία μοναδικών parts. To αποτέλεσμα όλης αυτής της εργασίας, είναι μια μείωση της τάξεως των 20 κιλών, σε σχέση με το βάρος της RC8, με την απόδοση να έχει τσιμπήσει και αυτή κάποια αλογάκια, κυρίως λόγω της εξάτμισης. Πηγή: mototriti.gr