Η KTM προετοιμάζεται να τρέξει στην κατηγορία Moto-GP το 2017 και είχε ανακοινώσει ότι εξελίσσει ένα αγωνιστικό πρωτότυπο με κινητήρα V-4, το οποίο μάλιστα θα διατίθεται σε φερέλπιδες αγωνιζόμενους, προφανώς διαφοροποιημένο, αντί 140.000 ευρώ.
Πρόσφατα η Αυστριακή εταιρεία προσέλαβε τον Mika Kallio ως οδηγό εξέλιξης, ωστόσο στις φωτογραφίες αναγνωρίζεται ο Alex Hofmann πάνω στο RC16.
«Βετεράνος» του Moto-GP ο Kallio, αναμένεται μαζί με τους μηχανικούς να συνεισφέρει καθοριστικά στη βελτίωση του ΚΤΜ RC16 και φιλοδοξεί να τρέξει στη μεγάλη κατηγορία το 2017.
Όπως ήταν αναμενόμενο, τις αγωνιστικές αναρτήσεις επιμελείται η «ομόσταυλη» WP. Παρόλο που οι διαφορές στους κινητήρες είναι μεγάλες, κάποια σημεία θυμίζουν το Honda RC213V. Όσο και αν πρέπει να αποφεύγονται οι συγκρίσεις, η μπροστινή εισαγωγή αέρα είναι παρόμοια, όπως παρομοιάζουν η εξάτμιση και το ψαλίδι.
Ωστόσο, το KTM RC16 διαθέτει για πλαίσιο ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα, ενώ το Honda RC213V διαθέτει διαιρούμενο πλαίσιο από αλουμίνιο. Επίσης, μοιράζονται πολλά στοιχεία που προβλέπεται να είναι «κοινά» στο Moto-GP του 2017, όπως οι τροχοί 17”, οι κεραμικές δισκόπλακες και συστήματα πέδησης από την κορυφαία σειρά της Brembo.
Το λογότυπο της Red Bull στο φαίρινγκ του RC16 επικυρώνει την υποστήριξη του ενεργειακού ποτού στην προσπάθεια της ΚΤΜ. Σημειώνουμε ότι η Αυστριακή πίστα «Red Bull Ring» που ανήκει στην ομώνυμη εταιρεία πρόκειται να φιλοξενήσει αγώνες του Moto-GP αρχής γενομένης το 2016.
Οι 2 Αυστριακές εταιρείες ΚΤΜ και Red Bull «άφησαν εποχή» χάρη στην εξαιρετικά επιτυχημένη εμφάνισή τους στην κατηγορία Moto3. Παρουσιάζει ενδιαφέρον να δούμε τι «καρπούς» θα αποφέρει στο μέλλον αυτή η συνεργασία και τι «καρπούς» θα καταφέρει να «δρέψει» το RC16 στους στίβους του Moto-GP.
Θανάσης Χούντρας