Η κόκκινη μοτοσικλέτα της φωτογραφίας από το γιαπωνέζικο περιοδικό Young Machine δεν απεικονίζει ένα R2 αλλά ένα Η2 ξαναβαμμένο στον υπολογιστή. Η Kawasaki H2 που έχει «στοιχειώσει» τα όνειρα των απανταχού «γκαζοφονιάδων», αποτελεί απτό στοιχείο της πραγματικότητας.

Φωτογραφίες, βίντεο, test-ride και γνώμες δοκιμαστών αποδεικνύουν την ύπαρξή της σε όσους δεν την έχουν δει να στέκει αληθινή μπροστά τους. Ωστόσο, αυτή η αίσθηση θα μπορούσε να αποτελεί ψευδαίσθηση αν, για παράδειγμα, δεν επρόκειτο για το Η2 αλλά για ένα ΖΧR μακιγιαρισμένο με πρόγραμμα «photoshop».

Οι φήμες άρχισαν να οργιάζουν όταν κάποιος «παπαγάλισε» ένα δημοσίευμα του Ιαπωνικού περιοδικού Young Machine, το οποίο κατέχει το ρεκόρ επιτυχημένων και αποτυχημένων προβλέψεων για τις μοτοσικλέτες που πρόκειται να κατασκευάσουν οι Ιάπωνες κατασκευαστές.

1

Και, ως συνήθως, κάποιοι άλλοι εξέλαβαν τις φωτογραφίες – «μαϊμού» παραγωγής Photoshop ως αξιόπιστο ρεπορτάζ και τις αναδημοσίευσαν, γι’ αυτό ο ενθουσιασμός πρέπει πάντοτε να είναι συγκρατημένος.

Μια άλλη φήμη αποκαλύπτει την παραγωγή από την Kawasaki μίας μεσαίας τούρμπο μοτοσικλέτας 650 κυβικών με την κωδική ονομασία S2, η οποία με υπερσυμπιεστή θα έχει παραπλήσιες επιδόσεις με ένα ατμοσφαιρικό χιλιάρι.

Τα στοιχεία αυτά παραπέμπουν στο Suzuki Recursion, μία σπορ μοτοσικλέτα 588 κυβικών με υπερσυμπιεστή και πάνω από 100 ίππους που αναμενόταν να εμφανιστεί στις εκθέσεις Tokyo Motor Show και EICMA στο Μιλάνο.

Ωστόσο, ξέρουμε από την ίδια την Kawasaki ότι οι μηχανικοί της εργάζονται πάνω σε ένα project του Ninja 250RR με 4 κυλίνδρους(!) και ότι παράλληλα κατοχύρωσε για λογαριασμό της την εμπορική ονομασία «R2».

2

Επίσης γνωρίζουμε ότι η Kawasaki εξελίσσει υπερσυμπιεστές και υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες στα πρότυπα του Ninja H2 που αποτελεί την πρώτη της σύγχρονη προσπάθεια. Honda, Suzuki και Yamaha κυκλοφόρησαν μοτοσικλέτες με τούρμπο πριν από 30 χρόνια (CX500T, GS550T, XJ650T).

Αν οι φήμες ισχύουν, τότε οι Ιάπωνες στοχεύουν σε ελαφριές και πανίσχυρες μοτοσικλέτες που θα διαθέτουν την παροιμιώδη «Ιαπωνική αξιοπιστία». Περιμένουμε να μάθουμε περισσότερα. Πάντως, ότι νέο πρόκειται να κατασκευαστεί θα το δούμε στο Σαλόνι του Τόκιο.

Θανάσης Χούντρας