Μια εξαιρετικά σημαντική διάκριση απέσπασε η Ogilvy Greece που κατετάγη 2η στην Ευρώπη και 13η παγκοσμίως στον Δείκτη «Effie Index» (effieindex.com). Ο Δείκτης αποτελεί την πλέον τεκμηριωμένη και έγκυρη διεθνή κατάταξη αποτελεσματικότητας, για agencies και εταιρείες, αναλύοντας τα δεδομένα των φιναλίστ και των νικητών από 50+ διαγωνισμούς των βραβείων Effie, που καλύπτουν 125 αγορές παγκοσμίως.
Για την κατάταξη της Ogilvy Greece, αναλύθηκαν τα δεδομένα από 19 συνολικά συμμετοχές του agency στα Effie Awards Hellas 2022. Στον διαγωνισμό η Ogilvy Greece κατέκτησε το Grand Effie για την καμπάνια της Lacta, «Μη με αφήσεις ποτέ» αλλά και 4 Gold, 5 Silver, και 2 Bronze για πελάτες όπως η COSMOTE, η Nestlé, η Toyota, η Eurobank και η IKEA, ενώ ήταν και η τρίτη συνεχόμενη χρονιά που ανακηρύχτηκε Agency of the Year στην Ελλάδα.
Οι επιδόσεις της Ogilvy Greece, συνέβαλαν ουσιαστικά ώστε το δίκτυο της Ogilvy να βρεθεί στην κορυφή της λίστας του «Effie Index», ως το πιο αποτελεσματικό δίκτυο παγκοσμίως.
O Χρήστος Λάτος Deputy CEO της Ogilvy Greece είπε: «Για την Ogilvy η Δημιουργικότητα και η Αποτελεσματικότητα αποτελούν τις δύο όψεις στο ίδιο νόμισμα. Όλα αυτά τα χρόνια προσπαθούμε να σχεδιάζουμε ενέργειες που συνεπαίρνουν τον κόσμο και ικανοποιούν τους εμπορικούς στόχους των πελατών μας. Αυτή λοιπόν η απίστευτη διάκριση είναι αφιερωμένη στους γενναίους πελάτες μας που μας εμπιστεύονται και τολμούν, καθώς και στις ομάδες μας που σκέφτονται και υλοποιούν όλες αυτές τις λαμπρές ιδέες.»