Στο πλαίσιο της επικοινωνιακής πολιτικής της πρεσβείας της Ελλάδας στις ΗΠΑ, το Γραφείο Τύπου και Επικοινωνίας θα παρουσιάσει το πρώτο τεύχος του ηλεκτρονικού πολιτιστικού περιοδικού «ΜUSA, όπου οι ΗΠΑ συναντούν τον ελληνικό πολιτισμό», προβάλλοντας αξιόλογα δείγματα της κληρονομιάς και της μοναδικότητας του ελληνικού χώρου.
«Μετά την αναγνωρισμένη δράση του στην κοινωνική δικτύωση, το Γραφείο Τύπου και Επικοινωνίας έσκυψε με ενδιαφέρον και ζήλο στην έκδοση ενός πολιτιστικού περιοδικού στην αγγλική γλώσσα, στην προσπάθειά του να δώσει μια πρόσθετη χροιά στις ήδη ανεπτυγμένες ελληνοαμερικανικές σχέσεις, μέσα από την πλούσια διαχρονική πολιτιστική πανδαισία του ελληνικού χώρου» ανέφερε ο επικεφαλής του Γραφείου, Χρήστος Φαϊλάδης (Σύμβουλος Επικοινωνίας-Δημόσια Διπλωματία).
Όπως επεσήμανε, «το περιοδικό μας, μια τριμηνιαία ηλεκτρονική πολιτιστική επιθεώρηση, με τίτλο εμπνευσμένο από τις αρχαίες Ελληνίδες προστάτιδες των Τεχνών και συντρόφους του Θεού Απόλλωνα, τις Μούσες, οφείλει τον τίτλο του στην ηχοποιημένη απόδοση της ελληνικής λέξης “Μούσα” στην αγγλική (MUSΕ) με ενσωμάτωση του ακρωνύμου των ΗΠΑ (Μ+USA)».
Καταλήγοντας, ο κ. Φαϊλάδης σημείωσε ότι «είμαστε υπερήφανοι για τον καλλιτεχνικό σχεδιασμό, αλλά και την πρωτοποριακή εκδοτική μορφοποίηση του περιοδικού με ενσωμάτωση βίντεο, πολλαπλών φωτογραφιών και ήχου, και ευχαριστούμε ιδιαίτερα τους φίλους των 2yolk και Designlobby για τον επαγγελματισμό και τον πατριωτισμό της πολύτιμης χορηγικής προσφοράς τους».