To reality του Alpha, «The Bachelor» από την πρώτη μέρα προβολής του προκάλεσε κύμα σχολίων και τράβηξε πάνω του το ενδιαφέρον.
Το «Bachelor» βρήκε το κοινό του και τα νούμερα τηλεθέασης μαρτυρούν πως αυτό είναι το δυναμικό γυναικείο κοινό ηλικίας 15-24. Στην συγκεκριμένη κατηγορία, το «Bachelor» κατακτά την πρώτη θέση από το πρώτο επεισόδιο.
Συγκεκριμένα, στη ζώνη προβολής του το reality του Alpha είναι πρώτο σε αυτήν την κατηγορία με ποσοστό κατά μέσο όρο 27.4%.
Το επεισόδιο με την υψηλότερη τηλεθέαση
Το επεισόδιο το οποίο προβλήθηκε στις 24 Σεπτεμβρίου ήταν εκείνο το οποίο συγκέντρωσε το υψηλότερο νούμερο τηλεθέασης σε τέταρτο της εκπομπής και συγκεκριμένα άγγιξε το 50,9% στις 23.45. Ήταν το ίδιο επεισόδιο που ήρθε πρώτο σε επιμέρους κοινό (Γυναίκες ηλικίας 15-24) με το υψηλότερο, μέχρι σήμερα, ποσοστό του, 37.8%.
Η παρουσία στα social media
Το «Bachelor» είναι η πρώτη, ελληνική, τηλεοπτική παραγωγή με πρωτογενές περιεχόμενο στη συγκεκριμένη πλατφόρμα, γεγονός που έχει προσελκύσει περισσότερους από 54.000 ακόλουθους έως τώρα, ενώ έχει αποσπάσει 1.3 εκατομμύρια likes στα videos του λογαριασμού του.
Στα στατιστικά του Tik Tok το reality του Alpha έχει περισσότερες από 18.208.885 εκατομμύρια προβολές των video τις τελευταίες 28 ημέρες και 582.880 προβολές προφίλ στο ίδιο διάστημα.
Τέλος, τα videos που ανεβαίνουν στο #thebachelorgr, έχουν πάνω από 24,9 εκατομμύρια προβολές.
Όμως και οι χρήστες του twitter δείχνουν το ενδιαφέρον τους για το «Bachelor» καθώς κατά τη διάρκεια της προβολής των επεισοδίων το hashtag της εκπομπής ανεβαίνει στη πρώτη θέση των trends.
Ο επίσημος λογαριασμός του «Bachelor» στο twitter συγκεντρώνει περισσότερα από 1.06 εκατομμύρια tweet impressions, αλλά και πάνω από 40.5k profile visits.
To προφίλ του Bachelor» στο instagram έχει περισσότερους από 20.000 ακόλουθους. Κάθε φωτογραφία η οποία δημοσιεύεται συγκεντρώνει περισσότερα από 2.000 likes, με αποκορύφωμα το φιλί του Παναγιώτη με τη Βίβιαν που συγκέντρωσε 3.467 likes.
To προφίλ του Bachelor έχει προσεγγίσει περισσότερους από 436.000 λογαριασμούς, ενώ πάνω από 159.000 άνθρωποι έχουν αλληλεπιδράσει με το περιεχόμενό του, γεγονός που αποδεικνύει και έμπρακτα το engagement όλων όσοι το παρακολουθούν.
To playlist «The Bachelor» στο ΥοuTube περιλαμβάνει τις καλύτερες στιγμές κάθε επεισοδίου, sneak previews, αποκλειστικές συνεντεύξεις και backstage και έχει πάνω από 450 βίντεο και περισσότερες από 1 εκατομμύριο προβολές.
Ανανεώνεται μετά το τέλος κάθε επεισοδίου. Το φιλί του Παναγιώτη και της Μαρίνας από το 3ο Επεισόδιο με 430.000 προβολές ενώ το φιλί του Παναγιώτη και της Νικολέτας από το 2ο Επεισόδιο με 380.000 προβολές έμειναν για 3 εβδομάδες στα YouTube trends και έχουν περισσότερα από 2000 likes και 450 comments το κάθε ένα.
Kάθε επεισόδιο που προβάλλεται, ανεβαίνει μετά το τέλος του στο microsite της εκπομπής και καταγράφει περίπου 300.000 προβολές.